Aviseringar
Rensa alla

Kan livet bli roligare med Alkohol?


Ämnesstartare

fyller ju 20 år nästa år och jag undrar blir det sociala livet roligare med alkohol? asså  det jag har hört är att när man dricker så släpper vissa spänningar i kroppen och man slappnar asså om det är så då är det fan värt att dricka alkohol vågar mycket mer och vågar göra mycket mera saker stämmer det?


   
Citera

Alla påverkas olika av alkoholen. Vissa blir mer sociala av sig, andra blir mer dämpade och filosoferar eller något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Alla påverkas olika av alkoholen. Vissa blir mer sociala av sig, andra blir mer dämpade och filosoferar eller något annat.

okej Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Alla påverkas olika av alkoholen. Vissa blir mer sociala av sig, andra blir mer dämpade och filosoferar eller något annat.

vad kan man filsofera om när man är påverkad av alkohol?`Mycket glad


   
SvaraCitera

Danneboi: vad kan man filsofera om när man är påverkad av alkohol?`

Allt möjligt knasigt kan jag tänka mig. Jag har aldrig druckit alkohol så vet inte vad andra filosoferar om 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Allt möjligt knasigt kan jag tänka mig. Jag har aldrig druckit alkohol så vet inte vad andra filosoferar om 🙂

okej vi får se vad som händer då  Glad


   
SvaraCitera

Lav:

Allt möjligt knasigt kan jag tänka mig. Jag har aldrig druckit alkohol så vet inte vad andra filosoferar om 🙂

nån gång haru väl gjort de komigen nu va 😉


   
SvaraCitera

vincebruh: nån gång haru väl gjort de komigen nu va 😉

Aldrig.
Inte känt suget efter det och jag hatar alkohol så vill inte ha det i min kropp.


   
SvaraCitera

Danneboi:

okej vi får se vad som händer då  Glad

Åh om du börjar filosofera så va med en nykter person, poet typ som minns vad du filosoferar om så inga dåliga funderingar går till spillo (heter de så?) Mycket glad tänk om du har svaret på livets gåta, men hinner inte berätta för de andra som är lika påverkade som du. Söt 


   
SvaraCitera

Lav:

Aldrig.
Inte känt suget efter det och jag hatar alkohol så vill inte ha det i min kropp.

Inte ens Briska alkoholfri? Blink


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Inte ens Briska alkoholfri? Blink

Då vissa alkoholfria kan innehålla en pytteliten mängd alkohol så avstår jag helt även om det sägs vara alkoholfritt. Det närmaste jag kommit till att dricka alkohol är väl alkoholfri glögg men alkoholen kokas bort. Tyckte dock inte om smaken på det så spottade ut det Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill typ va helt packad o va med en tjej


   
SvaraCitera

Ja absolut, Alkohol är i många fall bland de bästa medicinerna mot sociala fobier och blyghet.

Danneboi:
vill typ va helt packad o va med en tjej

Akta så du inte får vinballe bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Ja absolut, Alkohol är i många fall bland de bästa medicinerna mot sociala fobier och blyghet.

svääär?? är det sant?  Tumme upp


   
SvaraCitera

Du kan ju gå o dricka vid en bar och hitta en tjej  danneee 


   
SvaraCitera