Aviseringar
Rensa alla

Kan man ärva sexualitet?


Ämnesstartare

detberorpå:

vadå blier error på sidan annars?[surprised]

Nej, men det blir error i min "too much of seriöst skitsnack"-hjärncell. I verkligheten tänker jag innan jag säger något, på UM är jag


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jag tror inte det. (Du röstade på detta alternativ)

Låter rätt jävla osannolikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det är fysiska saker,en helt annan sak.

Finns ju tjejer som tänder på bröst men inte fitta.. Kan det då vara så att den ärvt lite av sin pappas sexuella gener 😮
alltså jag tror att homosexualitet är lite av en mutation som skett.. En liten utveckling som ingen tar skada av[smile] och om det är så så bör det gå i arv, dock mer eller mindre.

Evil Conduct:

på UM är jag

är du..? Korkad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

är du..? Korkad?

Nej, jag är kapsylad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Låter rätt jävla osannolikt.

vad säger du om att enäggstvillingar oftast har likadana åsikter? har dom inte också relativt lika läggning? aldrig sett två enäggstvillingar då en är homo & en hetero.. inte för dom snakkar om sånt men asså.. ädnå :p vetenskapsmännen bör ju forska om det där lite oftare :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

kapsylad

Låter efterblivnare än pantad[cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

vad säger du om att enäggstvillingar oftast har likadana åsikter?

Likadana åsikter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Finns ju tjejer som tänder på bröst men inte fitta.. Kan det då vara så att den ärvt lite av sin pappas sexuella gener 😮

Nej, det tror jag inte.

detberorpå:

alltså jag tror att homosexualitet är lite av en mutation som skett.. En liten utveckling som ingen tar skada av och om det är så så bör det gå i arv, dock mer eller mindre.

aldrig tänkt på det på det viset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Likadana åsikter?

Sí, lr.. Deras tänkande har jag hört och sett är ganska lika.. Och då bör det ju leda till att åsikterna oftast liknar också..
Fast syftade egentligen mer på smak[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Låter efterblivnare än pantad[cute]

Jag bär ju åtminstone inte burka


   
SvaraCitera

detberorpå:

Fast syftade egentligen mer på smak[cute]

Känner inga enäggstvillingar och har heller inte läst tillräckligt mycket om dem för att kunna säga att du har fel.

Men jag tror du har fel. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror med bestämdhet att det finns forskning som visar på att det är betydligt större sannolikhet att du själv är homosexuell om din enäggstvilling är det än om din tvåäggstvilling är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, det tror jag inte.

😮 hur vet du att det inte finns sexuella gener[crazy]?

isola:

aldrig tänkt på det på det viset

Men min mamma är lite homofobisk så jag försökte läxa upp henne genom att säga att det är fullkomligt normalt att en kille känner sig feminin och vill hålla på med killar på ett sexuellt sätt osv osv hennes kommentar var "Men om det är en kille och han känner sig som en tjj är det ju någonting som inte stämmer eller har gått snett" lol.
Och eftersom jag jobbat med genetik i skolan den senaste månaden har jag börjat lista ut att det bör va en mutation :O
då man är lite muterad om man är vänsterhänt .. osv[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Tror med bestämdhet att det finns forskning som visar på att det är betydligt större sannolikhet att du själv är homosexuell om din enäggstvilling är det än om din tvåäggstvilling är det.

Omg, jae smart[cool]

Så, du röstade..?[smile]

Penstrokes:

Men jag tror du har fel.

[no-no]
dokumentärer säger mycket..
Går också två tjejer på min skola som båda har estetiska talanger[tard] fast dom är dock inte Enäggstvillingar.. Endast tvillingar aja fan :p
fast, då man kan ärva talang (det kan man) bör man kunna ärva sexualitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

😮 hur vet du att det inte finns sexuella gener?

eftersom att det är någonting man utvecklar.

detberorpå:

Och eftersom jag jobbat med genetik i skolan den senaste månaden har jag börjat lista ut att det bör va en mutation :O

tror att du är gravt underskattad här på um[smile]


   
SvaraCitera