Aviseringar
Rensa alla

kan man äta mer vegetariskt och samtidigt gå upp kanske 20 kg


Lounge

passaro:

Protein hjälper även till att dra ned på kroppsfettet.

BRA


   
SvaraCitera
Lounge

käkar nämligen litervis av keso varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Vad är målet med viktökningen om jag får fråga?

är väldigt spinkig. vill inte vara väldigt spinkig. skäms för att gå med t-shirt osv.

förutom det vill jag träna för att det är kul och frigör endorfiner (samt som en slags terapi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

käkar nämligen litervis av keso varje dag

Skulle hellre rekommendera kvarg då. Lidl's kvarg kostar 12 kr för 500 gr vilket ger en proteinmängd på runt 70 gram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

är väldigt spinkig. vill inte vara väldigt spinkig. skäms för att gå med t-shirt osv.

Hur känner du inför mjölk? När jag verkligen gick in för styrketräningen och ville få massa så drack jag runt 4 liter mjölk om dagen. Nu säger jag inte att du behöver dricka såpass mycket men det hjälper en hel del.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Schism:

är väldigt spinkig. vill inte vara väldigt spinkig. skäms för att gå med t-shirt osv.

förutom det vill jag träna för att det är kul och frigör endorfiner (samt som en slags terapi)

Ok. Läs på ( https://www.flashback.org/t381988 ) och håll dig borta från sojan så ska det bli bra om ett par år. [bigsmile]


   
SvaraCitera
höna

äter vegetariskt och vill gå ner i vikt[sad][sad] går bara upp[sad][sad] men du har nog högre förbränning än jaag


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

Skulle hellre rekommendera kvarg då. Lidl's kvarg kostar 12 kr för 500 gr vilket ger en proteinmängd på runt 70 gram

gillar inte kvarg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

gillar inte kvarg

jaha. man äter den dock inte som den är, iaf inte den jag pratade om. om du blandar den med tex saft eller liknande så kan du reglera smaken efter behag. ett tips bara.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Lounge:

gillar inte kvarg

Ihop med keso så tycker jag det är gott,


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

ett tips bara.

just det jag gjort.. med saften [crazy] ZLATAN GJORDE MÅL

SLCD:

Ihop med keso så tycker jag det är gott,

okä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

just det jag gjort.. med saften ZLATAN GJORDE MÅL

jaha haha

ja, assnyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hur känner du inför mjölk?

är lite kluven, men ja, kanske! 4 liter om dagen låter... mycket. [crazy]

SLCD:

Ok. Läs på ( https://www.flashback.org/t381988) och håll dig borta från sojan så ska det bli bra om ett par år. [bigsmile]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

är lite kluven, men ja, kanske! 4 liter om dagen låter... mycket.

Hehe, det är en hel del, ja.

GOMAD kallas metoden. Läs på m du känner för det. Vill även rekommendera Stronglifts, en styrketräningsmetod - som jag tränat efter ett bra tag nu och den har fungerat skitbra för mig. Mycket bra övningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Skulle hellre rekommendera kvarg då. Lidl's kvarg kostar 12 kr för 500 gr vilket ger en proteinmängd på runt 70 gram

Ser framför mig hur du sitter framför teven och bara mölar i dig ett halvkilo kvarg varje kväll


   
SvaraCitera