Aviseringar
Rensa alla

Kan man avgöra vem som passar som sexpartner online?


Ämnesstartare

Jag börjar tvivla mer och mer på detta. Självklart går det utesluta sexpartners online, men inte mer än så?


   
Citera

beror på hur petig man är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
beror på hur petig man är. 

Aha, hur petig är för petig för att det ska vara möjligt enligt dig?


   
SvaraCitera
reben

nä klart inte ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
nä klart inte ???

precis ... många verkar tro det ... 


   
SvaraCitera

som stere sade, folk är för petiga. Oftast ologiska krav som jag inte ens tror finns i de flesta fallen... Du ska möta X antal kriterier liksom, och om du möter 99% av kriterierna så ser den där 1% till att det inte blir av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det går inte, kanske för killar som inte är så kräsna och knullar vem som helst men inte för mig


   
SvaraCitera

atheos:

Aha, hur petig är för petig för att det ska vara möjligt enligt dig?

jag vet inte. men skypear man kan man lätt få ett hum om den andra personens attityd + utseende. det är det som räknas för min del. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jag vet inte. men skypear man kan man lätt få ett hum om den andra personens attityd + utseende. det är det som räknas för min del. 

du vet inte förens när ni träffas? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl på hur ingående ni lär känna varandra online sedan finns ju telefonmöjligheten INNAN ni träffas irl. Som svar på din fråga - JA det går. Förutsatt att ni båda "lär känna" varandra INNAN ni träffas.


   
SvaraCitera

atheos:

du vet inte förens när ni träffas? 

jag skrev ju precis att man kan få ett hum om det genom att skypea (alltså videochatta/prata)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jag skrev ju precis att man kan få ett hum om det genom att skypea (alltså videochatta/prata)

Ja , men då håller du ju med mig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skillnad på att vara lämplig att eftersträva som partner och att vara sexuellt kompatibel. det senare bör vara nästintill omöjligt att upptäcka utan en chans att mäta personkemin irl och faktiskt ligga med personen. är man inte ute efter en sexpartner som man kan ha bra sex med så är det förstås inte lika noga, men i så fall är det bara tidsödande att leta på internet.


   
SvaraCitera