Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli småfull på 2 folköl?


Ämnesstartare

Jag blir småfull på 1 starköl (typ 5-8 % ig) och två folköl på 3,5% blir ju tillsammans som en starköl (7%) - då borde jag väll få samma effekt av 2 folköl? Eller?


   
Citera
Ämnesstartare

Volymprocent1.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: och två folköl på 3,5% blir ju tillsammans som en

lol 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var ett tag sen jag blev full på 2,25:or, det borde jag göra igen någon gång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det var ett tag sen jag blev full på 2,25:or, det borde jag göra igen någon gång.

hehe Glad Hur många ska du dricka. Jag ska dricka två 3,5%or ikväll eller imorgon. Bara man inte blir bakis Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:

hehe Glad Hur många ska du dricka. Jag ska dricka två 3,5%or ikväll eller imorgon. Bara man inte blir bakis Tardig

det är nog ingen större risk att du blir bakis på två 3,5:or. fast du lär inte bli full heller, om du inte tar något annat med det. benso och 2,25:or kan leda till överraskningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erik och mackan testar:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Hahah han spydde ju nästan av lättölen... jag drack en gång 4-6 lättöl på en gång å blev lite snurrig men spydde som en gris efter ett tag... för mycket vätskeintag antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle aldrig klara av att bälja i mig sådär mycket öl. kan tänka mig att det blir ännu värre om den är pissljumen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu håller jag på dricka öl... har druckigt 1 och 1/2 folköl (500 ml per st, 3,5%)... känner av det lite faktiskt eller e det placebo? Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN OCKSÅ! JAG SPYDDE PRECIS Gråter Jag drack 1 liter 3,5% å spydde upp hela skiten. Ska aldrig göra om det slöseri med pengar Förvirrad Min kropp pallar inte stora mängder öl oavsett styrka.


   
SvaraCitera

Lol  


   
SvaraCitera

Kom spyan helt plötsligt eller vad höll du på med  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: Kom spyan helt plötsligt eller vad höll du på med

Kände mig lite illmående men försökte kämpa mig igenom det sen sprang jag till toaletten å det bara öste spya ur mig Förvirrad Det var dom sista klunkarna som fick mig att må illa. Gjorde detta på tom mage det kanske är det?


   
SvaraCitera

plutten:

Kände mig lite illmående men försökte kämpa mig igenom det sen sprang jag till toaletten å det bara öste spya ur mig Förvirrad Det var dom sista klunkarna som fick mig att må illa. Gjorde detta på tom mage det kanske är det?

Har du magproblem i vanliga fall?


   
SvaraCitera