Aviseringar
Rensa alla

kan man bli stämd om man gör tjej gravid?


psychoex:
Går en inte i typ fyran när en är tretton?

Nej sexan eller sjuan.


   
SvaraCitera
awwi00
Ämnesstartare

FNÖ:
ja och du kommer hamna i fängelse från 3-4 år men brukar ofta vara 2 års väntetid till och med när fallet tas upp  

fan skulle man hamna i fängelse för?


   
SvaraCitera

awwi00:

fan skulle man hamna i fängelse för?

jag skoja lolBlink


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Nej sexan eller sjuan.

Jaså.


   
SvaraCitera

lol trodde att kukoxo gjort en parodi på stekarns tråd om att döda en hund, när jag läste rubriken


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95: Tycker bara jävligt synd om er.

tycker synd om barnet.. Ledsen


   
SvaraCitera

absentthinking:
vänta nu lite här

sysslar 00:or med sådana aktiviteter? var försvann tiden herre gud ja orkar ej ! !!!1111!

Jag ä tretton o ja sysslar inte me sånt..  


   
SvaraCitera

psychoex:
Går en inte i typ fyran när en är tretton?

7:an


   
SvaraCitera

S3ON:

tycker synd om barnet.. Ledsen

Barnet kommer nog inte födas..jag skullr iaf göra abort om jag var 13


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Barnet kommer nog inte födas..jag skullr iaf göra abort om jag var 13

då är du en mördare.


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95: Barnet kommer nog inte födas..

awwi00: det blir ingen abort


   
SvaraCitera

absentthinking:
vänta nu lite här

sysslar 00:or med sådana aktiviteter? var försvann tiden herre gud ja orkar ej ! !!!1111!

så mycke äldre är väö otnte duuu!!!! Skadeglädje


   
SvaraCitera

Ett troll eller? Liksom vad har hänt med världen, 13 bast och redan börjat med sånt. Minns när jag var 13 så hängde jag med kompisar spela lite dator och "tjuvkörde moped" inte satt jag på någon brud och skulle bli farsa ca 15 år innan man brukar kunna bli pappa. Ah hoppas det bara är skämt för bådas skull.

Carolineelisabeth95: Nae det tror jag inte man kan bli. Tycker bara jävligt synd om er.

Håller med dig om det där, stört på riktigt om dom bara är 13 år..


   
SvaraCitera

När jag var 13 tyckte jag fortfarande det var äckligt att pussas bara, men fast att de inte var så längesen så verkar dagens 13 åringar väldigt mycket mer upplysta än vad de var när jag va 13. Iaf, det hon hade kunnat göra är väl att dra en snyfthistoria för polisen om våldtäkt som alla andra ungar gör när de ångar sig efter sex. Men de skulle inte hända ngt med killen eftersom man är under 15. Möjligtvis socialtjänst men inte fängelse. Håller med övriga här, håll dig till pussar och kramar några år till! Kul att va 20 sen och ha en unge på sju, snacka om att bli låst från att leva sitt liv.


   
SvaraCitera

sant

den_fete:

då är du en mördare.


   
SvaraCitera