Aviseringar
Rensa alla

Kan man få hög status som hälsokille?


Ämnesstartare

Stekaren:

Okej vad för klocka? Förutom Rolex.

Tag Heuer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raggaren:

Tag Heuer

Åhh nu tänker jag på min gamla Casio som försvann! Fan asså fan!Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror man blir deprimerad av alkohol om man inte är glad, innerst inne - om man bär på jobbiga grejer som man i hemlighet ältar.

Fast jag vet inte om det hör hit, läste inte trådstarten grundligt för jag håller på med tusen saker på en gång som vanligt, lycka till iaf:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Åhh nu tänker jag på min gamla Casio som försvann! Fan asså fan!Gråter

Såg den stekig å fet ut? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raggaren:

Såg den stekig å fet ut? 

Har inte fått ligga sen den försvannLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Jag tror man blir deprimerad av alkohol om man inte är glad, innerst inne - om man bär på jobbiga grejer som man i hemlighet ältar.

Fast jag vet inte om det hör hit, läste inte trådstarten grundligt för jag håller på med tusen saker på en gång som vanligt, lycka till iaf:)

Asså du är ju...aa tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Asså du är ju...aa tack 🙂

vad är jag, stekaren? np 🙂


   
SvaraCitera

jag har kompisar som inte dricker alls men har massor med vänner iaf 

jag träffar oftast mina vänner utan att supa

klart det går om man vill, man får bara hitta på andra saker tillsammans eller festa nykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Har inte fått ligga sen den försvannLedsen

Summan av allt, fet klocka lika med mycket ligg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

vad är jag, stekaren? np 🙂

Nej asså det är bara sånt där kallprat typ. Hade jag sagt det irl hade du inte ens reagerat på detGalen

Blivande_japan:
jag har kompisar som inte dricker alls men har massor med vänner iaf 

jag träffar oftast mina vänner utan att supa

klart det går om man vill, man får bara hitta på andra saker tillsammans eller festa nykter.

De vänner till mig som inte festar sönder är de som har gängat sig. Lite såhär fungerar det.
0-12 år: Man är ett barn, man har sin s.k bästa kompis och bygger så småningom kompisgäng.
13-19 år: Man är en tonåring. Man är ett hormonrubbat jävla freak som experimenterar med brännvin och åker moppe och har toffliga förhållanden utan ett uns realism.
20+: Man har antingen gängat sig och bildat familj, försvinner från kompisgänget. Alternativt är kvar i gänget men vill kunna vara som ett barn igen så därför är man kvar i gänget och festar sönder varje helg. Då det finns fler regler att följa måste man bete sig på ett tråkigt sätt som kallas vuxet. De enda chanserna man har att återta sin barndom är när man krökar. Problemet här är bara att ju äldre man blir desto mer patetiskt är det att hålla på så. Eller som i mitt fall, min hälsa tillåter det inte och därför kanske jag måste bli nykterist på heltid och jag tänker inte vara nån tråkig vuxen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raggaren:

Summan av allt, fet klocka lika med mycket ligg.

+swag. Glöm inte swagget.


   
SvaraCitera

Stekaren: De vänner till mig som inte festar sönder är de som har gängat sig. Lite såhär fungerar det.0-12 år: Man är ett barn, man har sin s.k bästa kompis och bygger så småningom kompisgäng.13-19 år: Man är en tonåring. Man är ett hormonrubbat jävla freak som experimenterar med brännvin och åker moppe och har toffliga förhållanden utan ett uns realism.20+: Man har antingen gängat sig och bildat familj, försvinner från kompisgänget. Alternativt är kvar i gänget men vill kunna vara som ett barn igen så därför är man kvar i gänget och festar sönder varje helg. Då det finns fler regler att följa måste man bete sig på ett tråkigt sätt som kallas vuxet. De enda chanserna man har att återta sin barndom är när man krökar. Problemet här är bara att ju äldre man blir desto mer patetiskt är det att hålla på så. Eller som i mitt fall, min hälsa tillåter det inte och därför kanske jag måste bli nykterist på heltid och jag tänker inte vara nån tråkig vuxen!

Byt umgängeskrets. Om du börjar plugga lär du träffa massa människor vars liv går ut på annat än att supa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Nej asså det är bara sånt där kallprat typ. Hade jag sagt det irl hade du inte ens reagerat på det

Förstod det men menar, var inte mitt svar till ngn hjälp lr :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Byt umgängeskrets. Om du börjar plugga lär du träffa massa människor vars liv går ut på annat än att supa.

Trodde det var en massa festande inom pluggkretsen. Är jag inte för gammal för det då? Är liksom 22, skulle man inte börjat när man var typ 19-20 istället? Hänger liksom med 92or och känner mig patetisk för det. Missförstå mig inte det är schyssta killar men jag känner mig som en farbror när jag är äldst. Känns som man har nån form av ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Förstod det men menar, var inte mitt svar till ngn hjälp lr :/

Som du själv sa var det inte riktigt det jag frågade efter. Men du har en poäng i det du säger 🙂


   
SvaraCitera