Aviseringar
Rensa alla

kan man göra en tjej gravid om man blir stämd av henne?


Ämnesstartare

Och så undrar du varför du inte blir tagen på allvarRullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Och så undrar du varför du inte blir tagen på allvarRullar ögonen

Hjärta

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja skulle typ va jättearg på den tjejen som stämde mig o bestämma mig för att djävlas me henne

typ prata med hennes kompisar (utan att röja min identitet) o typ göra deras relationer jättedåliga o sen när hon som stämde mig r jätteensam så kmr hon uppskatta minsta lilla uppmärksamhet hon får o typ ge henne massa komplimanger om hur duktig hon var på stämma mig o så, låtsas vara fascinerad av henne. sen kanske dricka vin en kväll o prata jättemycket sen säga att ja vill bli en med henne o hon tar av sig sin kavaj o sen skapar vi ett barn tillsammans o man fortsätter låtsas tills de e försent att göra abott!

då dumpar man henne o typ säger nått elakt om hur fan hon kunde tro att ja skulle vilja vara me henne o man flyttar utomlands elr nått så man slipper sånt där test som ser ifall man är fadern o säger till advokater att ne hon ligger runt jättemycket testa alla andra först lol!

mm så kan man äga nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: blablabla

Nej vännen, man kan inte äga nånSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
ja skulle typ va jättearg på den tjejen som stämde mig o bestämma mig för att djävlas me henne

typ prata med hennes kompisar (utan att röja min identitet) o typ göra deras relationer jättedåliga o sen när hon som stämde mig r jätteensam så kmr hon uppskatta minsta lilla uppmärksamhet hon får o typ ge henne massa komplimanger om hur duktig hon var på stämma mig o så, låtsas vara fascinerad av henne. sen kanske dricka vin en kväll o prata jättemycket sen säga att ja vill bli en med henne o hon tar av sig sin kavaj o sen skapar vi ett barn tillsammans o man fortsätter låtsas tills de e försent att göra abott!

då dumpar man henne o typ säger nått elakt om hur fan hon kunde tro att ja skulle vilja vara me henne o man flyttar utomlands elr nått så man slipper sånt där test som ser ifall man är fadern o säger till advokater att ne hon ligger runt jättemycket testa alla andra först lol!

mm så kan man äga nån

bra skrivet! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Och så undrar du varför du inte blir tagen på allvarRullar ögonen

Hjärta

Nej, du anklagar mig för troll när det egentligen är du som är troll. Ett troll är en som skriver saker för att provocera, vilket du gör. Att skriva harmlösa oseriösa saker då och då är inte trollande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Att skriva harmlösa oseriösa saker

Tycker inte att det är särskilt harmlöst att håna någon som skapat en tråd genom att skapa en tråd med liknande rubrik fast med orden lite omkastade för att få det till något... ja, trolligtSover

Det kan förvisso vara kul när man gör det om en tråd där TS uppenbarligen är ett troll - som det gjorts så många gånger, men det här... nä.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej vännen, man kan inte äga nånSover

Hjärta

förstår inte var du kmr ifrån
grekland elr
ba greker som lever i förnekelse Arg

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: ba greker som lever i förnekelse

Enda jag ser här är att du påstår dig vara grekGalen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Enda jag ser här är att du påstår dig vara grekGalen

Hjärta

fan du ägde mig 🙁

fuck 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Enda jag ser här är att du påstår dig vara grekGalen

Hjärta

elr jo ja står fast vid att man kan äga folk Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inte var så mysig hade ja blivit jättearg nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: elr jo ja står fast vid att man kan äga folk

Fasiken: ba greker som lever i förnekelse

Blink

Fasiken: om du inte var så mysig hade ja blivit jättearg nu

Ofta att du tycker att jag är mysig. Måste vara sarkasmSkeptiskRodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Blink

Ofta att du tycker att jag är mysig. Måste vara sarkasmSkeptiskRodnar

Hjärta

tänker på din tråd där du skriver om vad de är för dag

att alltid veta vad det är för dag
det är som en trygghet
trygghet är värme
värme är mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: att alltid veta vad det är för dag
det är som en trygghet
trygghet är värme
värme är mysigt

Årets UM-dikt typHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera