Aviseringar
Rensa alla

Kan man göra såhär?


Ämnesstartare

Tjena! Tänkte höra med er om man kan berätta för tjejen man gillar på detta sättet. Vissa av er har säkert läst min förra tråd om tjejen. (Om inte så gör det först, pls [bigsmile])
Jag gjorde som jag sa, jag flörtade lite med tjejen nu i veckan, och fick positivt svar (tror jag)
Jag typ pratade/skojade med henne, och låtsades att jag var lite trött så jag kunde "hänga" lite på henne osv.
Hon var aldrig emot något av det, vilket jag tycker är positivt! [bigsmile]
Men men...
Jag har nu tänkt att jag måste fråga henne vad hon tycker om mig! Jag har ju inte mycket tid kvar innan vi slutar skolan och kanske inte kan träffa henne så mycket.
Jag tänkte att jag kunde säga till henne att jag ville berätta en sak för henne, privat. Och ja, sen bara säga hur det är, typ att jag gillat henne länge och tycker att det verkar som om hon gillar mig åsså osv.
Eller så kan jag luska fram det med hjälp av mina kompisar. Typ att vi sitter och snackar lite, så på nåt sätt kan jag få fram om dem gillar mig, t.ex "xxx gillar du mig? [bigsmile]" och så fråga typ först någon av mina kompisar, och sen tjejen, och sedan kolla hennes reaktion?

Hur tycker ni är bäst att berätta att man gillar någon?
//Hampe


   
Citera

hampeee123:

Eller så kan jag luska fram det med hjälp av mina kompisar. Typ att vi sitter och snackar lite, så på nåt sätt kan jag få fram om dem gillar mig, t.ex "xxx gillar du mig? " och så fråga typ först någon av mina kompisar, och sen tjejen, och sedan kolla hennes reaktion?

f1 barnsligt.


   
SvaraCitera

hampeee123:

/Hampe

Ett råd som jag själv troligen inte insett till fyllo än är att kärlek är ingenting som finns innan du go for it, även om hon skulle spotta dig i ansiktet första gången hon såg din så växer kärleken med tiden.

Kärlek är någonting man arbetar på, visa henne varför hon ska bli kär i just dig...
arbeta på det utan att vara för på, man måste börja någonstans.

Bästa sättet att berätta för henne att du gillar henne är med kropps språket, och möjligen om du e riktigt modig säga till henne: Jag gillar dig.


   
SvaraCitera

tryck upp henne mot väggen, ta henne mellan benen och stöna fram "OH BABY".


   
SvaraCitera

Nej du kan absolut inte fråga henne hur skulle de se ut [rolleyes]

satan vill du att de ska bli något får du ju försöka och de minsta du kan göra är ju att prata med na.


   
SvaraCitera

Nintendo:

f1 barnsligt.

Jag förstår inte varför du skulle vilja skriva det där o.O
Brukar du gå fram till små barn och sparka ner deras sandslott för att det är barnsligt att leka i sandlådan :O?

Vad gör det dig om vissa gillar att stanna i barndomen?
Om jag får göra en kränkande gissning så är det nog för att du av någon anledning är besviken på din egna barndom..
Fast det är troligen inte sant men hoppas du slutar lägga dig i andras privatliv om det inte är uppenbart att dom vill ha värdig kritik eller uppmuntran, vilket skulle betyda att du hade fått ge dom en värdig åsikt om du ens ska säga någonting alls..
Ah, jag tycker inte att du var snäll nu när du sa så till han, skäms.


   
SvaraCitera

Du behöver inte ens fråga henne. Säg att du gillar henne och vill umgås mer ni två, se vad hon säger utefter det ba.


   
SvaraCitera

nä gör inte såå.
gör så här

respons:

Du behöver inte ens fråga henne. Säg att du gillar henne och vill umgås mer ni två, se vad hon säger utefter det ba.

å föreslå att ni ska träffas under sommarlovet


   
SvaraCitera

säger som ovan, säg bara att du gillar henne.


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag förstår inte varför du skulle vilja skriva det där o.O

eftersom han ska:

Nintendo:

tryck upp henne mot väggen, ta henne mellan benen och stöna fram "OH BABY".


   
SvaraCitera

Nintendo:

eftersom han ska:

Nintendo, 🙁
om det är något så finns det många personer som lyssnar på dig men förklara vad det är och vaa inte taskig mot folk som anförtror sig till dig, eller, oss som ett forum..

Han som älskade oss, nu är det möjligt att hans känslor sårade 🙁
och det är en möjlighet för mycket


   
SvaraCitera

JoElite:

och det är en möjlighet för mycket

Mmm f1 dirty att du för någon annans talan.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Mmm f1 dirty att du för någon annans talan.

att vara dirty och olydig är spännande, håller du inte med ::D


   
SvaraCitera