Aviseringar
Rensa alla

Kan man ha sex innan man tagit alla tre sprutorna mot livmoderhalscancer?


nej


   
SvaraCitera

Ganon:

Är ju bara att kolla på vaccinationshetsen för svininfluensan. Så många liv som förstörts för att man vaccinerade sig mot något som visade sig vara helt ofarligt.

[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

antar du fått dessa resultat utifrån egna empiriska studier?

Långt ifrån alla har lika bra immunförsvar som mig, sedan dess att jag själv fick ansvara över min kropp & vägra vaccin har det endast blivit bättre.. Har ej drabbats av sjukdomar & förkylningar på 2 år.

Det är min erfarenhet och andras i min närhet som främst grundar min synpunkt. Har ett par icke genomarbetade teorier att gå på hittills. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

Långt ifrån alla har lika bra immunförsvar som mig, sedan dess att jag själv fick ansvara över min kropp & vägra vaccin har det endast blivit bättre.. Har ej drabbats av sjukdomar & förkylningar på 2 år. Det är min erfarenhet och andras i min närhet som främst grundar min synpunkt. Har ett par icke genomarbetade teorier att gå på hittills.

och du tycker på riktigt att det väger tyngre än diverse forskning?


   
SvaraCitera
kachin

S3ON:

. Har ej drabbats av sjukdomar & förkylningar på 2 år.

Aldrig tänkt på att du kan bära på ett virus t.ex som kanske inte du drabbas illa av, men en pensionär eller en gravid kvinna på bussen gör istället?
Att vaccinera sig innebär inte alltid att det bara är för ens egna bästa, utan även för andra. Men respekterar ditt val ofc, just sayin osv


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

och du tycker på riktigt att det väger tyngre än diverse forskning?

Ja, forskning leder ingen vart. Det är ej meningen att mänskligheten skall förstå sig på universum, det är endast en illusion.

kachin:

Aldrig tänkt på att du kan bära på ett virus t.ex som kanske inte du drabbas illa av, men en pensionär eller en gravid kvinna på bussen gör istället?

Jo? Men jag tror ej att vaccin är den riktiga lösningen på problemet.


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, forskning leder ingen vart. Det är ej meningen att mänskligheten skall förstå sig på universum, det är endast en illusion.

[bigsmile][cry]


   
SvaraCitera
kachin

S3ON:

Jo? Men jag tror ej att vaccin är den riktiga lösningen på problemet.

Ok. Nej, det är väl Survival of the fittest osv. Massa S3ONs överallt [cute][cheers]


   
SvaraCitera

Ganon:

helt ofarligt.

Livmoderhalscancer är inte ofarligt.

S3ON:

Långt ifrån alla har lika bra immunförsvar som mig, sedan dess att jag själv fick ansvara över min kropp & vägra vaccin har det endast blivit bättre.. Har ej drabbats av sjukdomar & förkylningar på 2 år.

Alltså.. Jag är också mycket skeptisk till vaccinationer hit och dit, men man behöver ju inte förkasta samtliga. Stelkramp, polio, difteri, kikhosta, mässling, påssjuka och röda hund är t.ex. rätt bra grejer som vi blir vaccinerade mot i Sverige. Det är sjukdomar som ditt immunförsvar inte kan göra så mycket åt.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Livmoderhalscancer är inte ofarligt.

Nu pratade jag om svininfluensan dock.


   
SvaraCitera

Ganon:

Nu pratade jag om svininfluensan dock.

Som du tog som exempel för att vaccinationer är en styggelse.


   
SvaraCitera

bcsc:

har sex jätte mkt

japp och det ska jag tro på elle[cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

kachin:

Massa S3ONs överallt

Må de starka överleva! [wink]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Som du tog som exempel för att vaccinationer är en styggelse

Nej, som jag tog som exempel på att vaccinationer ibland kan göra mer skada än nytta.


   
SvaraCitera

Jag tog dem medan jag hade sex, för det är min fetisch.


   
SvaraCitera