Aviseringar
Rensa alla

Kan man knarka astmamedicin eller nagelacksborttagningsmedel?


Ämnesstartare

I skolan får man höra mycket konstigt... Strax innan sommarlovet sa någon tomte att Astmamedicin och nagellacksborttagning kan användas som droger... Att lösningsmedel kkan användas viste jag, men nagellacksborttagning!? Stämmer detta? [confused]


   
Citera

bondeland:

I skolan får man höra mycket konstigt... Strax innan sommarlovet sa någon tomte att Astmamedicin och nagellacksborttagning kan användas som droger... Att lösningsmedel kkan användas viste jag, men nagellacksborttagning!? Stämmer detta? [confused]

Knäckebröd och skokräm[cool] rekommenderar!

Ja det är sant, man blir nog hög av det 😛


   
SvaraCitera

Lilla gumman [no-no]


   
SvaraCitera

Man kan bli full på vad som helst, men det är knappast särskilt hälsosamt.


   
SvaraCitera

Lär ju gå om man boffar det


   
SvaraCitera

Förstår inte tjusningen med bli dum i huvudet och däcka för att sedan vakna med världens huvudvärk-berusningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna tänka mig att man kan sniffa lösningsmedel och att efedrin, knark, skulle kunna klassas som astmamedicin som går att knarka. Men om du sniffar på normal nagellacksborttagning eller försöker knarka bricanyl blir det nog rätt misslyckat.


   
SvaraCitera

Trodde att nagellackborttagning var ett lösningsmedel.


   
SvaraCitera

MM, ta 20 doser bricanyl och sen kan du väl filma digsjälv?
Skulle vilja se din min när du inser att det enda som händer är att du blir jävligt darrig..


   
SvaraCitera

låter bara otroligt korkat. det ända lösningsmedel gör är att man blir än mer dum i huvudet


   
SvaraCitera

OF 5:

låter bara otroligt korkat. det ända lösningsmedel gör är att man blir än mer dum i huvudet

då kan man ju känna sig drogad föralltid!! [surprised]fett bra ju![wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

då kan man ju känna sig drogad föralltid!! [surprised]fett bra ju![wink]

ah tänkte inte på det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag hade inte tänkt att testa själv, jag bara undrade om det verkligen fungerade! [cool][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Astmamedicin blir man knappast "hög" på.
Nagellacksborrtagning borde gå att boffa för att bli lite snurrig och fräta hjärnan i små bitar. Borde även gå att drick och !kanske! bli berusad men din kropp lär inte må så bra av det så det är inget jag rekommenderar.

Testa istället GHB/GBL för berusning eller sniffa poppers! [ops]

[love]


   
SvaraCitera