Aviseringar
Rensa alla

kan man knulla en kuk?


Ämnesstartare

retstickan:

ja det kan man nog. såg ett porrklipp idag då tjejen gjorde det.

hur gjorde hon det?


   
SvaraCitera

mjo, när man rider, vilket väl många gör som vill komma lättare...


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

förstår inte din tanke hehe

Alltså att man har så liten kuk att man kan penetrera en mycket större kuks urinrör typ :S


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hur gjorde hon det?

dom stod doggy style o hon liksom rörde på rumpan bara fram o tebaks. fast men rytmiskt. kan ge dig länk sen kanske om du är jätte nyfiuken. men det såg ut mer som om hon knullade kuken/honom än tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caisa_15:

mjo, när man rider, vilket väl många gör som vill komma lättare...

varför tycker du att man knullar en kuk om man rider av någon, och inte andra sexställningar?

Herr Luver:

Alltså att man har så liten kuk att man kan penetrera en mycket större kuks urinrör typ :S

hahahahaha


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

varför tycker du att man knullar en kuk om man rider av någon, och inte andra sexställningar?

Tror han menar att den som juckar är den som knullar, och kan nog hålla med om det [shake]


   
SvaraCitera

man kan knulla kuk med ett finger


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

varför tycker du att man knullar en kuk om man rider av någon, och inte andra sexställningar?

för att man är den mest aktiva personen. ähum, har lixom hänt mig att frågan varit "vill du knulla mig lr ska jag knulla dig" ?


   
SvaraCitera

Med en smal pinne kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Tror han menar att den som juckar är den som knullar, och kan nog hålla med om det

Caisa_15:

för att man är den mest aktiva personen. ähum, har lixom hänt mig att frågan varit "vill du knulla mig lr ska jag knulla dig" ?

nu var det ju inte frågan om man knullar en person utan om man kan knulla en KUK som, de flesta säger, man knullar en fitta


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

elr kan man bara knulla en fitta?

båda


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

nu var det ju inte frågan om man knullar en person utan om man kan knulla en KUK som, de flesta säger, man knullar en fitta

Om kuken inte gör något och fittan typ gör alla juckningar/rörelser som kuken i vanliga fall gör så är det fittan som knullar kuken. Så äre nog [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Om kuken inte gör något och fittan typ gör alla juckningar/rörelser som kuken i vanliga fall gör så är det fittan som knullar kuken. Så äre nog

håller inte med dig riktigt


   
SvaraCitera

om du är bög, bara killar kan knulla något/någon[confused]


   
SvaraCitera

säkertlösenord:

man kan knulla kuk med ett finger

hahah, ajuste nu kommer jag ihåg 😛


   
SvaraCitera