Aviseringar
Rensa alla

Kan man runka till henne ändå?


Ämnesstartare

Asså många onanerar ju till kändisar och så. Tjejer till Brad Pitt och Johnny Depp och killar till bl.a Angelina Jolie och Jessica Alba. Men nu när Angelina Jolie har opererat bort brösten så känns hon inte lika sexig längre, så då känns det skumt att runka till henne. Vad tycker ni? Kan man runka till Angelina Jolie trots att hon inte har några bröst längre?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hon har ju sillisar, duh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste inte om detta. Men det är klokt av henne att prioritera sin hälsa. 


   
SvaraCitera

Hur ska jag veta om du kan runka till det eller inte? Personligen runkar jag inte till bilder på kändisar, väljer hellre att sätta på nå nice porr istället när jag ska runka. 

Testa att runka till Angelina Jolie så får du väl se själv, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I-lands problem för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<33333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:
hon har ju sillisar, duh

Inte samma sak.

Lurreliti: Hur ska jag veta om du kan runka till det eller inte? Personligen runkar jag inte till bilder på kändisar, väljer hellre att sätta på nå nice porr istället när jag ska runka.

Men asså. Är det "ok" att runka till henne även om hon inte har några bröst längre? Känns konstigt.

sicilianmind: I-lands problem för fan.

Det är inget i lands problem. Hur skulle du känna om Brad Pitt opererade bort snoppen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det nakenbilder på Brad Pitt??!!?!?!? Mycket glad

Valleballe:

Inte samma sak.

Men asså. Är det "ok" att runka till henne även om hon inte har några bröst längre? Känns konstigt.

Det är inget i lands problem. Hur skulle du känna om Brad Pitt opererade bort snoppen?


   
SvaraCitera

Valleballe:

Men asså. Är det "ok" att runka till henne även om hon inte har några bröst längre? Känns konstigt.

Beror väl helt på vad du tänder på! Älskar du bröst och inte kan bli kåt utan ett par bröst, kan det ju va ett problem!


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Finns det nakenbilder på Brad Pitt??!!?!?!? Mycket glad

Haha, skulle verkligen inte tro det. Synd för dig 😉 Brad Pitt är ju bäst, han gör inte sånt! Observera att jag har han som P-bild 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag vet, ville bara driva med honom. Visst är han! Mycket glad

Lurreliti:

Haha, skulle verkligen inte tro det. Synd för dig 😉 Brad Pitt är ju bäst, han gör inte sånt! Observera att jag har han som P-bild 😉


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Haha jag vet, ville bara driva med honom. Visst är han! Mycket glad

Gillar han speciellt i filmen Fight Club, om du har sett den! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brad_pitt_nude_1_large.jpg

sicilianmind: Finns det nakenbilder på Brad Pitt??!!?!?!?

Ja, här t.ex 


   
SvaraCitera

Valleballe:
brad_pitt_nude_1_large.jpg

Ja, här t.ex 

Hahahaha, jävlar du! Mycket glad


   
SvaraCitera