Aviseringar
Rensa alla

Kan man runka till henne ändå?


Ämnesstartare

Jag älskar dig Hjärta

Valleballe:
brad_pitt_nude_1_large.jpg

Ja, här t.ex 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag har, han är fett duktig i den filmen. Riktigt grym fysik har han i den filmen tycker jag Mycket glad

Lurreliti:

Gillar han speciellt i filmen Fight Club, om du har sett den! Mycket glad


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Klart jag har, han är fett duktig i den filmen. Riktigt grym fysik har han i den filmen tycker jag Mycket glad

Gissar på att du är äldre än mig, alla tjejer jag är omkring som är i min ålder kan ju inte förstå vilka filmer som är BRA, får damp haha! Och ja, han är grymt bra i den filmen. Edward Norton också!Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte äldre om din ålder här stämmer haha. Viisst?? Har tvingat alla mina tjejkompisar att kolla på filmen! 

Lurreliti:

Gissar på att du är äldre än mig, alla tjejer jag är omkring som är i min ålder kan ju inte förstå vilka filmer som är BRA, får damp haha! Och ja, han är grymt bra i den filmen. Edward Norton också!Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Jag älskar dig

Aa men liksom. Tänk nu om Brad Pitt skulle operera bort snoppen. Skulle du pulla till honom ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskling, vem fan onanerar åt en jävla suddig googlebild på en kändis? Vi tjejer blir inte kåta av en penis, "tyvärr".

Valleballe:

Aa men liksom. Tänk nu om Brad Pitt skulle operera bort snoppen. Skulle du pulla till honom ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Älskling, vem fan onanerar åt en jävla suddig googlebild på en kändis? Vi tjejer blir inte kåta av en penis, "tyvärr".

Varför blev du då jätte glad över att få en nakenbild på Brad Pitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och liksom behöver ju inte vara bilden men typ tanken på honom och att få knulla med honom och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, det är en nakenbild på Brad Pitt. Det säger väl allt, men det betyder inte att jag blev kåt.

Valleballe:

Varför blev du då jätte glad över att få en nakenbild på Brad Pitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Asså, det är en nakenbild på Brad Pitt. Det säger väl allt, men det betyder inte att jag blev kåt.

Men liksom behöver ju inte vara just den bilden men tanken på honom och att få knulla med honom och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, MEN jag tror andra tjejer hade gått igång på den tanken.

Valleballe:

Men liksom behöver ju inte vara just den bilden men tanken på honom och att få knulla med honom och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Nä, MEN jag tror andra tjejer hade gått igång på den tanken.

Vilken kändis vill du knulla med då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Channing Tatum definitivt. Hurså?

Valleballe:

Vilken kändis vill du knulla med då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad säger du om Laura Vandervoort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Channing Tatum definitivt. Hurså?

Om han skulle operera bort snoppen skulle du ändå onanera till honom?

Anura: vad säger du om Laura Vandervoort?

Vet inte vem det är.


   
SvaraCitera