Aviseringar
Rensa alla

kan man utsättas passivt?


Ämnesstartare

Om man sitter bredvid någon som röker på, kan man utsättas för passiv rökning och det visas positivt på drogtest?


   
Citera

Tvivlar på att det skulle visas på ett drogtest, såvida du inte stod ohyggligt nära och rentav blev shotgun'ad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra fårga, jag ve tinte men man blir ju iaf påvärkad negativt och röker passivt med cigarettet så varför skulle det vara bättre om det är droger?


   
SvaraCitera

Lici:

bra fårga, jag ve tinte men man blir ju iaf påvärkad negativt och röker passivt med cigarettet så varför skulle det vara bättre om det är droger?

För det första handlar det om ifall hon visar positivt på ett drog test eller inte och inte ifall det är onyttigt eller ej. För det andra är nikotin också en drog.


   
SvaraCitera

Antagligen inte. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

För det första handlar det om ifall hon visar positivt på ett drog test eller inte och inte ifall det är onyttigt eller ej. För det andra är nikotin också en drog.

ja men jag visste ju inte svaret på frågan ! 😛 men okej ska rätta mig själv
*så värför sulle det inte bli så med ANDRA droger -.-


   
SvaraCitera

Lici:

ja men jag visste ju inte svaret på frågan ! 😛 men okej ska rätta mig själv
*så värför sulle det inte bli så med ANDRA droger -.-

Relevans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Relevans?

vet inte ens vad det betyder? xD


   
SvaraCitera

Lici:

vet inte ens vad det betyder? xD

Det har inget med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Det har inget med saken att göra

som om dina komenterer har något med saken att göra? det spelar väll vistt roll om man blir påvärkad eller ej av det om hon vill veta om det syns sen ? :S


   
SvaraCitera

Lici:

bra fårga, jag ve tinte men man blir ju iaf påvärkad negativt och röker passivt med cigarettet så varför skulle det vara bättre om det är droger?

Vänta nu här...

BRA FÅRGA, JAG VE TINTE MEN MAN BLIR JU IAF PÅVÄRKAD NEGATIVT OCH RÖKER PASSIVT MED CIGARETTET

Förstår du hur efterbliven du låter, och vadå "droger"? Menar du att nikotin inte är en drog?


   
SvaraCitera

Svaret på trådskaparens fråga är för övrigt NEJ.


   
SvaraCitera

Det skulle jag verkligen inte tro.


   
SvaraCitera