Aviseringar
Rensa alla

kan man va emo elr inte?


Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Visste väl att du inte skulle förstå .. Nu ska jag säga dig en sak, att skära sig vet du ens vrf "dom" gör det ? , för att dom är olyckliga och dumma i huvvet, dessutom har att skära sig absolut ingenting att göra med "emo" stilen , btw stilen heter ´Fashion Core,

HurtInMySoul:

Och man kan inte vara Emo , Emo är en fucking musikstil svårt att fatta ? [tard]

I och med att så många muppar kallar sig emo så finns det numer en stil som heter emo. Sug min röv and die


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

I och med att så många muppar kallar sig emo så finns det numer en stil som heter emo. Sug min röv and die

Lols nej det finns så fan heller inget som heter Emo , jo en sak, MUSIKEN !! , för fan sluta , ni hackar på alla som ser ut som "freaks" enligt er, men enligt "oss" ser vi helt normala ut ! , [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Lols nej det finns så fan heller inget som heter Emo , jo en sak, MUSIKEN !! , för fan sluta , ni hackar på alla som ser ut som "freaks" enligt er, men enligt "oss" ser vi helt normala ut ! , [tard]

Jo, det finns det nu. Klart fan vi hackar på er när ni ser ut som ett gäng jävla hjärndöda mongos utan fantasi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: Det finns inte nått, och det kommer nog aldrig finnas..

Okej så du tycker att man kan vara en musikstil .. Ja du har iaf fantasi, en riktigt dum en. Hah, mongos ?! Hahahah, skrattar bara åt det, spelar det för roll ? , vi får väl se ut som mongos om vi vill lr ? Får vi inte det ?

Btw, Vill ha ett rimligt svar på den frågan ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Det finns inte nått, och det kommer nog aldrig finnas..

Okej så du tycker att man kan vara en musikstil .. Ja du har iaf fantasi, en riktigt dum en. Hah, mongos ?! Hahahah, skrattar bara åt det, spelar det för roll ? , vi får väl se ut som mongos om vi vill lr ? Får vi inte det ?

HurtInMySoul:

Btw, Vill ha ett rimligt svar på den frågan ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Okej så du tycker att man kan vara en musikstil .. Ja du har iaf fantasi, en riktigt dum en. Hah, mongos ?! Hahahah, skrattar bara åt det, spelar det för roll ? , vi får väl se ut som mongos om vi vill lr ? Får vi inte det ?

Btw, Vill ha ett rimligt svar på den frågan ..

Nej, men det har uppkommit en stil som kallas emo ditt jävla tard. Ja det är klart ni får se ut som ni vill, men då får ni väl fan stå för det också och ta att folk inte gillar er. Men det är dock bara en töntig jävla fjortistrend, så jag har svårt att kalla emos för alternativa.

Dold text: Btw, varför skriver du med dold text, rädd att morsan ska tjuvläsa när du hävdar dig mot dom stora grabbarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nej, men det har uppkommit en stil som kallas emo ditt jävla tard. Ja det är klart ni får se ut som ni vill, men då får ni väl fan stå för det också och ta att folk inte gillar er. Men det är dock bara en töntig jävla fjortistrend, så jag har svårt att kalla emos för alternativa.

Jo, självklart kan jag ta det, men ni hackar bara på oss ? , det förstår jag inte vrf ni gör ?, låt oss se ut som vi vill , spela roll men hacka inte på oss, snacka bakom ryggen kan ni göra, gör inte mig nått ,

Evil Conduct:

Btw, varför skriver du med dold text, rädd att morsan ska tjuvläsa när du hävdar dig mot dom stora grabbarna?

Stora grabbarna ?! hahahah, kallar du dig själv för en stor grabb nu också ? hahahh ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Jo, självklart kan jag ta det, men ni hackar bara på oss ? , det förstår jag inte vrf ni gör ?, låt oss se ut som vi vill , spela roll men hacka inte på oss, snacka bakom ryggen kan ni göra, gör inte mig nått ,

Ja, vi har väl all rätt till att hacka på er?

HurtInMySoul:

Stora grabbarna ?! hahahah, kallar du dig själv för en stor grabb nu också ? hahahh ..

Lätt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Ja, vi har väl all rätt till att hacka på er?

Jo, det skulle jag tro att ni har -.-' , men måste ni ? , tyck att vi ser ut som freaks 24/7, men ändå ..

Evil Conduct:

Lätt[cool]

Mm visst, vill veta hur en "stor" grabb som du tar detta, ser inte ut som du tar det så .. "vuxet". Verkar mera som du är en liten tönt på 8-9år som tror att du är cool ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Jo, det skulle jag tro att ni har -.-' , men måste ni ? , tyck att vi ser ut som freaks 24/7, men ändå ..

Ja, klart att vi måste. Sanningen måste alltid fram

HurtInMySoul:

Mm visst, vill veta hur en "stor" grabb som du tar detta, ser inte ut som du tar det så .. "vuxet". Verkar mera som du är en liten tönt på 8-9år som tror att du är cool ..

Jag är en tönt på 18 år som vet att jag är cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Ja, klart att vi måste. Sanningen måste alltid fram

Jo självklart ska sanningen fram, men ni hackar på oss 24/7 hörru ..

Evil Conduct:

Jag är en tönt på 18 år som vet att jag är cool

18 år , ojoj se där, kul för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Jo självklart ska sanningen fram, men ni hackar på oss 24/7 hörru .

Jepp

HurtInMySoul:

18 år , ojoj se där, kul för dig

Lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jepp

Är det kul på nå sätt ? -.-'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurtInMySoul:

Är det kul på nå sätt ? -.-'

Haha ja det fattar du väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Haha ja det fattar du väl

Nej för jag var väl ett hjärndött mongo nyss lr hur vare ?


   
SvaraCitera