Aviseringar
Rensa alla

Kan man va ihop med en tjej om man stammar


Ämnesstartare

Schism:
stammar inte men har lite uttalsproblem och dålig rytm. funkar ändå. bra sätt att sålla bort undermåliga partners om inte annat.

Har du? Inget jag märkte iaf tyckte du pratade "fint" även om jag gjorde dig något så ganska obekväm tror jag Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack som fan för alla svar ni e bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: Har du?

jepp, har svårt för sj- (skev, sju, sjuksköterska osv.) och en del korta r-ljud (svart, förstås...). ligger bakom mycket av min blyghet. asstörande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: jag gjorde dig något så ganska obekväm tror jag Rodnar

det gör alla som inte känt mig länge. 😉 men så länge avsikten är bra stör jag mig inte så mkt på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

jepp, har svårt för sj- (skev, sju, sjuksköterska osv.) och en del korta r-ljud (svart, förstås...). ligger bakom mycket av min blyghet. asstörande.

Aha, inget jag märkte iaf! Fast vi pratade nog inte om skeva sjuksköterskor som började klockan sju Rodnar

Jag kan dock fastna med ord som kärna o stjärna Ledsen Säger jag fel till nån så fastnar jag totalt och ju mer jag försöker säga det rätta ordet desto svårare blir det Arg


   
SvaraCitera

Ibland slår jag knut på tungan när jag ska prata, det blir bara ett konstigt svammel. Hur charmigt är det då? 

Jag tror inte att stammande påverkar alls ett kärleksliv. 


   
SvaraCitera

Fasiken
typ tysta den med mitt finger o säga, "jag förstår precis" o sen ba kyssa den

omfg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går ej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

omfg

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle det påverka kärlek? 


   
SvaraCitera

en tjej - ja
alla tjejer - nej
vissa tolererar det inte men många bryr sig inte 


   
SvaraCitera

Jag bryr mig i.a.f inte ett enda dugg! 

Själv så kan jag "stamma" när jag blir nervös. Fast det blir mest svammel av allt.


   
SvaraCitera

ja, vet både killar o tjejer som stammar en del som har partners. inga konstigheter.


   
SvaraCitera

Nej alla tjejer kommer att garva ihjäl sig så du grinar inombords

jk


   
SvaraCitera