Aviseringar
Rensa alla

kan man vara 15 år?


Ämnesstartare

Jag är femton år och ska snart skaffa leg. Om jag då köper något från en sexleksakshemsida och väljer betala mot postförskott, kan jag då göra det?
Liksom jag får ett brev eller sms som jag visar på postuthämtningsstället och jag visar leg och betalar är det så det går till? Är det inget att skriva på eller något? Kan en 15 åring ta ut saker från posten (förutsatt att man har leg och kod/papper med sej)?


   
Citera
Ämnesetiketter

Image

Hämta ut den och säg att det är en docka till din tjejkompis.


   
SvaraCitera
Hando

Mikrofonkåt:

docka till din tjejkompis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!


   
SvaraCitera

killen med skillen:

kan man vara 15 år?

Inte exakt, eller kanske i teorin beroende på hur man ser det men inte i praktiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

docka

vill ha en sån docka [blush] *klappa hund*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte det jag menar, altså bara om man har leg kan amn ju hämta ut saker från posten så leget funkar om man är 15 år? Och när man betalar postförskott är det väll baar att labba upp stålarna eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killen med skillen:

Det är inte det jag menar, altså bara om man har leg kan amn ju hämta ut saker från posten så leget funkar om man är 15 år? Och när man betalar postförskott är det väll baar att labba upp stålarna eller?

Åldersgräns vid postorderköp är 16 år. Är du under 16 år krävs målsmans underskrift.


   
SvaraCitera

Mikrofonkåt:

Hämta ut den och säg att det är en docka till din tjejkompis.

aahhaahahahahahahah.


   
SvaraCitera

Liam_88:

Åldersgräns vid postorderköp är 16 år. Är du under 16 år krävs målsmans underskrift.

Så var det inte för mig. Vet inte om hon i kassan bara skippade det, men jag köpte ut en dator när jag var femton. Visade bara leg och det funkade.


   
SvaraCitera

killen med skillen:

Jag är femton år och ska snart skaffa leg. Om jag då köper något från en sexleksakshemsida och väljer betala mot postförskott, kan jag då göra det?

Nej, jag tror man måste vara 18 för att köpa "abult-materials".. [rolleyes][wink]


   
SvaraCitera

När man beställer sexleksaker från internet har de ofta något figurerat företagsnamn på paketet btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liam_88:

Åldersgräns vid postorderköp är 16 år.

Källa?

Det beror helt på vart du hämtar ut det. Vissa är extremt suriga och kräver att allt görs fullstäändigt korrekt, andra bryr sig inte så mycket.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera