Aviseringar
Rensa alla

Kan man vara otrogen mot en kk? ;<


Ämnesstartare

eh punkt punkt punkt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det beror väl på vad ni har kommit överens om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inheritage:

Det beror väl på vad ni har kommit överens om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

tror inte

Du vill inte tro [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.

Jag vill inte förklara hur. Det har med känslor att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela grejen med en kk är väl att det inte är något förhållande, på något plan, och att man bara har sex med varandra. så länge det faktiskt är ett uttalat kk-förhållande så är alltså svaret generellt sett nej. hade personerna kommit överens om något annat hade de väl vetat om det själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det har med känslor att göra.

som jag fattat det så ska känslor inte vara inblandade mellan KK, men tydligen hade jag fel.. lr? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag vill inte förklara hur. Det har med känslor att göra.

Är inte det lite själva grejen med KK att inte ha känslor inblandade...


   
SvaraCitera

Mawns:

Ja.

Jag kan inte förklara hur. Men det har med känslor att göra.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Är inte det lite själva grejen med KK att inte ha känslor inblandade...

laverine:

som jag fattat det så ska känslor inte vara inblandade mellan KK, men tydligen hade jag fel.. lr? 😛

mörknäs:

hela grejen med en kk är väl att det inte är något förhållande, på något plan, och att man bara har sex med varandra. så länge det faktiskt är ett uttalat kk-förhållande så är alltså svaret generellt sett nej. hade personerna kommit överens om något annat hade de väl vetat om det själva?

Tror ni på riktigt att det finns mallar för hur olika relationer ser ut som alla följer till punkt och pricka, eller tänkte ni bara inte riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på vad man tycker om varandra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inheritage:

Tror ni på riktigt att det finns mallar för hur olika relationer ser ut som alla följer till punkt och pricka

nej det tror jag inte, men KK är att man bara ska ha sex, inget mer.. så då borde ju känslor inte vara inblandande.. blir dem det så borde man bli tillsammans ist för att vara KK 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inheritage:

Tror ni på riktigt att det finns mallar för hur olika relationer ser ut som alla följer till punkt och pricka, eller tänkte ni bara inte riktigt?

om det inte fanns en mall så skulle begreppet vara rätt så oanvändbart, inte sant? sen finns det variationer, vilket jag också nämnde, men de torde vara rätt så uppenbara för de inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laverine:

nej det tror jag inte, men KK är att man bara ska ha sex, inget mer..

"Nej, men ja"
[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera