Aviseringar
Rensa alla

kan man vara tillsammans med någon som man...


Ämnesstartare

kan man vara tillsammans med någon som man inte är kär i , utan att man bara är otroligt attraherad och tycker om personen väldigt mycket ?
måste man vara KÄR för att det ska funka..?


   
Citera

ja det är klart att man kan, man måste inte vara blixtförälskad för att vara ihop. Akta bara så att du inte sårar honom/henne[love]


   
SvaraCitera

Om man berättar att man inte är kär i personen och den inte är kär tillbaka.


   
SvaraCitera

förstår faktiskt inte skillnaden mellan att vara kär och att vara väldigt attraherad samtidigt som man tycker om den mycket.


   
SvaraCitera

framtidskon:

förstår faktiskt inte skillnaden mellan att vara kär och att vara väldigt attraherad samtidigt som man tycker om den mycket.


   
SvaraCitera

S3ON:

framtidskon: förstår faktiskt inte skillnaden mellan att vara kär och att vara väldigt attraherad samtidigt som man tycker om den mycket.


   
SvaraCitera

Ja. Min syster har varit tillsammans med någon hon inte är kär i i typ 1½ år, de älskar ju varandra ändå liksom.


   
SvaraCitera

Vad innebär det att vara kär då?


   
SvaraCitera

Man är väl inte nyförälskad i någon människa hela livet. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mig är det en känsla som man inte kan jämföra med något annat , men det kanske är förälskelse..jag vet inte!


   
SvaraCitera

Tror att kärlek är viktigt i ett förhållande för att annars kan det nog bli en ökad risk för otrohet.
Men om man träffar någon man tycker är attraktiv och man tycker om att umgås med den människan tror jag absolut att kärlek kan växa fram.


   
SvaraCitera
mynona

Visst kan man det. Det är nog inte ovanligt, en del inser först efteråt att de egentligen inte varit förälskade i sina tidigare förhållanden förrän de möter någon de blir verkligt förälskade i. Om det är rätt eller inte är ju en annan sak. När man väl blir förälskad är det nog lätt att överge den som man är ihop med utan att vara kär i, så det är lätt att såra den personen, om hn är kär i dig.


   
SvaraCitera

har varit tillsammans med 1 som jagi nte var kär i, jag ville mest ha sällskap men han tyckte det var 1 viktig sak att vara officiella osv. de fungerade inte så bra.

men ah visst kan ni vara tsm men blir ju inte så kärleksfullt.


   
SvaraCitera

Förstår inte grejen med det övht. Låter ju jättedumt.
Då är man ju vänner och/eller kks ist.


   
SvaraCitera

jaennte kär i daej men ja vill att do ska vara min fläskvän ädnå


   
SvaraCitera