Aviseringar
Rensa alla

Kan min eventuella graviditet synas??


Ämnesstartare

Ska ta blodprov nu i dagarna. Om det nu skulle vara så att jag är gravid, tror ni att det kan synas? Det jag ska ta prover för är allmän-/immunokemi och hematologi, alltså inga hormoner. Kan en graviditet synas på sockervärden, blodplättar och sånt där??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Uhm, jag tror inte det faktiskt O.o


   
SvaraCitera

Kanske, men det de inte kollar efter lär de inte hitta.


   
SvaraCitera

varför skulle det göra något om dom råkade se det frågetecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Möjligt, men varför får de inte se det isf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är tydligen levern och hemoglobinet som ska kollas.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att jag åt ett läkemedel och man fick absolut inte bli gravid under tiden.


   
SvaraCitera

då var det ju smart att bli gravid då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte om jag är gravid? läs först..


   
SvaraCitera

aha okeeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får en känsla av att det inte kommer synas. Jag menar, är jag gravid har jag inte varit det längre än 3 veckor och det är levern och hemoglobinet som ska kollas. Tror inte att en graviditet syns i levern direkt (eller finns det någon som vet bättre?). Det jag oroar mig lite över nu är att det ska synas i blodet. Någon som vet om en graviditet påverkar hemoglobinet? Sökte lite på google och det verkar som att det är möjligt, men inte förrän längre fram i graviditeten. Är så orolig[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot, har du tänkt på att det kanske finns en anledning till att man inte ska bli gravid under behandling med den medicinen? Du lär inte komma undan med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Freetown:

Idiot, har du tänkt på att det kanske finns en anledning till att man inte ska bli gravid under behandling med den medicinen? Du lär inte komma undan med det.

Komma undan med det? jag vill bara inte att det ska synas. Och jag tror inte att det är så stor chans att jag är gravid, men i fall i fall.. Och jag tänker göra abort om det nu ändå skulle vara så.


   
SvaraCitera

Köp ett graviditetstest på apoteket! Där står det väl också hur länge du varit gravid.

Elmas:

Jag får en känsla av att det inte kommer synas. Jag menar, är jag gravid har jag inte varit det längre än 3 veckor och det är levern och hemoglobinet som ska kollas. Tror inte att en graviditet syns i levern direkt (eller finns det någon som vet bättre?).


   
SvaraCitera