Aviseringar
Rensa alla

Kan min flickvän ha blivit hackad/övervakad?


Ämnesstartare

Hej!

När jag snackade med min flickvän på msn nyss så märkte jag att hon upprepade en grej helatiden, hon pratade även på som om hon inte läste det jag skrev, och skrev osammanhängande saker.

Jag undrade vad hon höll på med, och hon undrade om jag var frisk xD

Så hon printade msnkonvon där allt faktiskt såg normalt ut. Ordet hon upprepade var inte upprepat.

I min konvo var allt helt åt skogen dock, så jag undrar-
Har hon möjligtvis blivit hackad/övervakad, eller kanske är det jag som är det?

Eftersom meddelanden fördröjs, saker upprepas, tänkte om det blir som när man är i förbindelse mellan telefon-tv, när programledaren säger åt ringaren att sänka tvn för det blir eko.
Någon som vet något om detta, eller vad det annars kan vara?

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Den Vise:

Jag undrade vad hon höll på med, och hon undrade om jag var frisk xD

lät hon orolig/rädd?

det är kanske någon som är hos henne.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den Vise:

tänkte om det blir som när man är i förbindelse mellan telefon-tv, när programledaren säger åt ringaren att sänka tvn för det blir eko.

Tänk om det vore så när man spela WoW till exempel.
Typ, oj jag skada 10000 istället för 100.
Nejdu, sån tur har vi inte x) måste skicka fel (aldrig hört att det har hänt ifs) alt. som du sa, hackad 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit med om sådant. Men då var det nog msn som krånglade.
Efter väldigt lång tid kom även "meddelandet kunde inte skickas blablabla"...


   
SvaraCitera

Den Vise:

tänkte om det blir som när man är i förbindelse mellan telefon-tv, när programledaren säger åt ringaren att sänka tvn för det blir eko.

This.


   
SvaraCitera
Åtta

Lol. Skulle tro att det är MSN som failar. Det känns mycket mer troligt än dina andra teorier.

Prova att använda ett annat chattprotokoll (och en annan klient) så ska du se att problemet löser sig.


   
SvaraCitera

haha, hände mig mig igår med när jag snackade med min tjej :S har aldrig blivit så förut, nog för att det har hänt "medelandet kunde inte levereras" förut, men nu blev det mest svammel, vi kunde inte hänga med i vad vi skrev, ganska läskigt. undra vad det var.


   
SvaraCitera
Tyrael

Inget att oroa sig för, som Åtta sig är det säkert en bugg hos MSN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

lät hon orolig/rädd?

det är kanske någon som är hos henne.. [shake]

Nejdå, så var det inte 😛

Myksa:

Har varit med om sådant. Men då var det nog msn som krånglade.
Efter väldigt lång tid kom även "meddelandet kunde inte skickas blablabla"...

Varit med om det också, men detdär felmeddelandet kom aldrig :S

tevepro:

This.

Okej x) men hur förklarar man att det händer mellan två datorer?

Åtta:

Lol. Skulle tro att det är MSN som failar. Det känns mycket mer troligt än dina andra teorier.

Okej, sweet, hoppas på det 😛

jakaerstark:

haha, hände mig mig igår med när jag snackade med min tjej :S har aldrig blivit så förut, nog för att det har hänt "medelandet kunde inte levereras" förut, men nu blev det mest svammel, vi kunde inte hänga med i vad vi skrev, ganska läskigt. undra vad det var.

Skönt på ett sätt att fler är drabbade xD får mig att anta mer att det var en msnbugg 😛

Tyrael:

Inget att oroa sig för, som Åtta sig är det säkert en bugg hos MSN.

Japp, börjar misstänka detta 🙂

Tack alla för svaren =)


   
SvaraCitera

Den Vise:

När jag snackade med min flickvän på msn nyss så märkte jag att hon upprepade en grej helatiden

Hade varit intressant att veta vilken grej.


   
SvaraCitera

Den Vise:

Okej x) men hur förklarar man att det händer mellan två datorer?

This.


   
SvaraCitera

Iofs använder jag Pidgin och inte Msn men det är ju msnprotokollet man använder så det är nog dem det är fel på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Hade varit intressant att veta vilken grej.

Okej, hon sa "10?" XD

tevepro:

This.

This fails

jakaerstark:

Iofs använder jag Pidgin och inte Msn men det är ju msnprotokollet man använder så det är nog dem det är fel på.

Troligtvis[y]


   
SvaraCitera

Den Vise:

Okej, hon sa "10?" XD

Nice one.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Nice one.

Sa till henne i början av konversationen att det skulle ta tio år för henne att få pengar till att köpa en grej, sedan 10min in i konvon sa hon "10", så jag undrade vad hon menade med 10, sedan upprepade hon med 10? Ett par gånger, helskumt.


   
SvaraCitera