Aviseringar
Rensa alla

Kan någon annan någonsin bli kär i mig igen?


Ämnesstartare

DetKommerAldrigVaÖverFörMig:

Jag försöker att inte tänka på att hitta ngn ny men det jag känner att jag "inte kan" hitta igen är någon som jag kan vara säker med :---( tänk om ingen kommer vara BARA MIN på samma sätt som mitt ex var /-:

Jag tror inte att du behöver oroa dig, självklart kommer du hitta din själsfrände! Och han/hon kommer vara din, låt det bara ta sin lilla tid Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge det här såret tid att läka. Det kan ta ett tag, men låt det ta den tid det kräver. Nu kanske det känns meningslöst och hopplöst. Det gör det alltid i början. Men sen är det bara att ta nya tag. Det finns någon åt alla. Oroa dig inte.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Ah vad fan du har ju iaf haft nån jag har nästan alldrig haft en tjej iaf på senare tid o det var länge sen o det förhållandet gick inte bra fast när man e typ 12 så är väll inget seriöst?!? jag e 16 nu o känner att ingen gillar mig o inga kompisar går o träffa osv. jag är bara ingen undomlig person o ingen verkar ens vilja försöka lära känna en 🙁

Jag är trevlig iaf om man är trevlig tillbaks. Jag ser nog inte ful ut iaf men de får man väll tycka själv vad man tycker såklart. Jag vill lära känna men får sällan respons o jag hatar skriva till nån på typ facebook tycker det blir bättre o prata fast jag kan säga dumma saker men menar ingen illa.

Känner mig så desperat o hjälplös och mest av allt osäker på vad jag vill osv. sen vill jag gärna veta hur man lägger upp inlägg på den här sidan (inte såhär såklart mer på det andra sättet) . med mig behöver man inte känna sig rädd o fråga men jag gillar inte när man e för på o inte pratar eller tvärtom.


   
SvaraCitera

Jag går i genom sama sack typ men vad ska man göra de e bara att vandra vidare man komer bli bränd i gen


   
SvaraCitera
seasaw

precis vad jag behövde få höra

Blivande_japan: Det är normalt att känna så, men det är fel, du kommer stöta på människor som gillar dig på det där sättet igen.

anna.ahl: Sen kommer den nya personen aldrig kunna ersätta den gamla, men har nya sidor som den andra inte hade.


   
SvaraCitera
seasaw

*läsa


   
SvaraCitera