Aviseringar
Rensa alla

Kan någon berätta


Ämnesstartare

Kan någon berätta vad jag gjorde för att förlora rätten till att posta i denna tråden trots att jag inte skrev någonting taskigt eller stötande? Är mycket intresserad.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=323435&page=5


   
Citera

Vad pratar du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What speaking you about?


   
SvaraCitera
Paseo

det är väl bara länken eller bilden eller vad det var som inte fungerar?


   
SvaraCitera

Ingen kan berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Vad pratar du om?

Jag hade helt plötsligt förlorat rätten till att göra inlägg i tråden av någon intressant anledning och frågar därför mer erfarna, alternativt en moderator om varför detta skedde för att få höra hur man inte ska säga här. Alternativt om vissa moderatorer helt enkelt är lite maktgalna.

Det kom alltså upp en liten ruta när jag försökte posta där det stod "Du har inte tillåtelse att skapa inlägg i tråd 00009709" eller liknande.


   
SvaraCitera

ceka92:

Jag hade helt plötsligt förlorat rätten till att göra inlägg i tråden av någon intressant anledning och frågar därför mer erfarna, alternativt en moderator om varför detta skedde för att få höra hur man inte ska säga här. Alternativt om vissa moderatorer helt enkelt är lite maktgalna.

Så va? Du kan inte posta och får upp dialogrutor med tecxten "du har inte behörighet för detta" typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

lite maktgalna

Där är svaret i sin koncisa enkelhet.


   
SvaraCitera

Har aldrig hänt förr mig veterligen :s

åtta:


   
SvaraCitera

Print screen


   
SvaraCitera

ceka92:

Jag hade helt plötsligt förlorat rätten till att göra inlägg i tråden av någon intressant anledning och frågar därför mer erfarna, alternativt en moderator om varför detta skedde för att få höra hur man inte ska säga här. Alternativt om vissa moderatorer helt enkelt är lite maktgalna.

finns ingen sådan funktion måste vara en bugg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Så va? Du kan inte posta och får upp dialogrutor med tecxten "du har inte behörighet för detta" typ?

Ja. Så där helt spontant, har hänt en gång tidigare för något som inte heller räknas. Tror att jag har en hater i ryggen.


   
SvaraCitera

Vad jag vet ska det inte gå att begränsa ngns forumanvändande så, försök igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå, kommer det upp en ruta eller nåt som säger att du inte får posta?[shake]


   
SvaraCitera

ceka92:

Ja. Så där helt spontant, har hänt en gång tidigare för något som inte heller räknas. Tror att jag har en hater i ryggen.

Ditt nick är förhäxat, avregga och skaffa nytt


   
SvaraCitera