Aviseringar
Rensa alla

Kan någon betyda allt för en annan människa?


Ämnesstartare

Kan en människa betyda allt för någon annan? I såna fall, hur känns det? Vad tror ni?!


   
Citera

Victory1993:

Kan en människa betyda allt för någon annan? I såna fall, hur känns det?

Det tror jag absolut. Jag skulle säga att min karl betyder allt för mig, men eftersom jag älskar min familj och nära vänner och har intressen så blir det väl inte allt ALLT, men jag vet också att skulle jag förlora honom skulle jag bli ett nervvrak under en väldigt väldigt väldigt lång tid. Öhm. Så ja. Det beror nog lite på hur bokstavligt man tar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Det tror jag absolut. Jag skulle säga att min karl betyder allt för mig, men eftersom jag älskar min familj och nära vänner och har intressen så blir det väl inte allt ALLT, men jag vet också att skulle jag förlora honom skulle jag bli ett nervvrak under en väldigt väldigt väldigt lång tid.

Jag förstår hur du menar! Min pojkvän brukar säga till mig att jag betyder allt för honom och det känner jag för honom också, men som sagt familj och vänner betyder väldigt mycket också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju alltid andra och annat som också betyder. Men en person kan betyda avgörande mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Finns ju alltid andra och annat som också betyder. Men en person kan betyda avgörande mycket.

Precis, det var väldigt klokt sagt! [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Ja. Men det är inte särskilt friskt. Även kärlek behöver en naturlig balans.


   
SvaraCitera

Nej, inte för mig i alla fall. Hoppas det gäller alla.


   
SvaraCitera
KSENIA

förstår aldrig vad som menas med att någon "betyder allt"...... förstår väl att det innebär att man tycker om en person väldigt mycket, men vadå ALLT??? "betyder allt" i vilka sammanhang och situationer då??? alla eller`??? isåfall: nej, någon kan inte betyda allt.

mvh hej då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ja. Men det är inte särskilt friskt. Även kärlek behöver en naturlig balans.

Ja självklart men hur ska man få det då?


   
SvaraCitera
smisk

Näääää. Den enda som betyder allt för mig, är jag! Sen kan människor självklart betyda mycket för mig, men aldrig "allt". Tycker det är ett ganska löjligt uttryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

förstår aldrig vad som menas med att någon "betyder allt"...... förstår väl att det innebär att man tycker om en person väldigt mycket, men vadå ALLT??? "betyder allt" i vilka sammanhang och situationer då??? alla eller`??? isåfall: nej, någon kan inte betyda allt.

mvh hej då

Man kan ju ofta höra eller läsa att folk skriver "du är mitt allt", men riktigt vad det innebär får nog alla bestämma själva. Helt klart betyder ju personen väldigt mycket, men någonstans borde det ju finnas en gräns också för kan någon verkligen betyda allt för någon annan i ALLA situationer?


   
SvaraCitera
time
 time

Victory1993:

Ja självklart men hur ska man få det då?

Man måste ju självfallet jobba efter vad som funkar bäst för en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Man måste ju självfallet jobba efter vad som funkar bäst för en själv.

Ja det viktigaste är ju att det känns bra för alla inblandade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. och efteråt återstår endast tomrum


   
SvaraCitera