Aviseringar
Rensa alla

kan ni inte göra fler trådar där man får fylla i egenskaper så att man ska bli ihop med någon


mynona

dazed:

Jobbigt att vara så pass kreativ.

Nej, gör en nu när trenden väl har skapats. Men du behöver inte göra en partnertråd, gör en väntråd. Fem huvudfrågor


   
SvaraCitera
mynona

Jr. HBT:

nej, vore oförskämt

Nej det är enligt etiketten eftersom du har bett andra att skapa sådana: precis som du nämner ovan avstår du från att skapa en ny eftersom du redan har en, därför kan du inte fullfölja den annars etikettsföreskrivna regeln att skapa en egen - i det läget är däremot en bump helt vad etiketten föreskriver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej, gör en nu när trenden väl har skapats. Men du behöver inte göra en partnertråd, gör en väntråd. Fem huvudfrågor

Låter jävligt drygt, men kanske vaknar jag i natt och kommer på några lagom underhållande frågor som lämpar sig i trådform här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har jag fyllt i din? det tror jag ej att jag har


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Låter jävligt drygt, men kanske vaknar jag i natt och kommer på några lagom underhållande frågor som lämpar sig i trådform här.

ja, gör det! Men då var jag dryg nyss: jag gjorde en tråd om samtals/diskussionspartner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej det är enligt etiketten eftersom du har bett andra att skapa sådana: precis som du nämner ovan avstår du från att skapa en ny eftersom du redan har en, därför kan du inte fullfölja den annars etikettsföreskrivna regeln att skapa en egen - i det läget är däremot en bump helt vad etiketten föreskriver

då är det att jag låtsas vara intresserad av andras för att de ska gilla min.


   
SvaraCitera
mynona

Jr. HBT:

då är det att jag låtsas vara intresserad av andras för att de ska gilla min.

Nejnej, du ska säga: "Eftersom jag har bett andra att skapa sådan här trådar borde jag göra en själv, men det har jag redan: alltså får det räcka att jag bumpar min gamla. Bump alltså".

Omformulera i egna ord och klistra den på din bump så har du uppfyllt etikettens krav bortom neurotisk oro över vad folk ska tycka


   
SvaraCitera
mynona

isola:

har jag fyllt i din? det tror jag ej att jag har

Du kan bumpa upp den om han inte vill själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du kan bumpa upp den om han inte vill själv

Men då måste jag in på hans trådar och leta............ men okdå för din skull my


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Omformulera i egna ord och klistra den på din bump så har du uppfyllt etikettens krav bortom neurotisk oro över vad folk ska tycka

jag vill vara ärlig

Luther Blissett:

Ska göra det

tack Luther Blissett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de känns otroligt hemskt att ni skall jämt hacka på mig när ni vet att jag har problem :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar dig anura [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

de känns otroligt hemskt att ni skall jämt hacka på mig när ni vet att jag har problem :/

Vill bara hjälpa dig! [blush]

ONT: komigen nuråå allesammans! http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=329462


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte hur bara


   
SvaraCitera