Aviseringar
Rensa alla

Kan ni se alla typer av film?


Smilen
Ämnesstartare

Kan ni se allt möjligt? Kan ni se exempelvis romantisk film? Eller klarar ni bara inte av det? Vad tycker ni om komedier? Vad kan ni inte se på för film?


   
Citera
Ämnesetiketter

Trökig kärleksdrama är värst XD


   
SvaraCitera

Typ allting förutom romantiska filmer.


   
SvaraCitera

Jag kan se det mesta, är dock inte jätte intresserad av fantasy


   
SvaraCitera

Kollar på det mesta


   
SvaraCitera

Jag ser extremt sällan på film


   
SvaraCitera
Cobrak

skräck å romantik går fetbort


   
SvaraCitera

Kollar inte på romantik


   
SvaraCitera

Freaky friday och mean girls är ju bäst. High school Musical har jag sett en gång och skulle inte se den igen om det inte var för Colbin Blue. Hans namn är krångligt och stava till förresten. Jag gillar thriller komedi som wasabi och In bruges men det måste va bra skådespelare då och inte sånna som Jennifer Aniston. Gillar Keira knightleys filmer, 1800 tals filmer om det nu är 1800 tal vet jag inte. Klarar inte av stolthet och fördom men för evigt är bäst och dem där riddar filmerna. Det värsta jag jag både älskar och hatar att se är disney filmerna som kommer ut när de kan skapa nya idéer än och göra något som redan finns. 


   
SvaraCitera

Skräckfilmer och stela filmer (typ kärlek o sånt skit), ett undantag är dock om det finns en liten twist som i About time. Rom-coms går bra om det är mer än 60% comedi. Och såklart, har en film en favorit skådis eller bra soundtrack kvittar det


   
SvaraCitera

Skräck är bra om de är en snygg kille med. Men hellre science fiction det är nästan som skräck. De sämsta jag vet är de på sexan som har något med gudarna och göra, kors och djävular där de bara skriker. Finns en jag tänker på speciellt jag såg på sjukhuset kanske var därför det inte var så kul att se den just då. Var något med ritualer och en som skulle rädda sin dotter och han hade nått speciellt ärr så det var därför han behövde ha en luva eller rustning.

Tror jag älskar den för jag hoppades att han skulle vara snygg och väntade på att se han ta av luvan. Så det är min stil när man måste vänta på något som kanske inte kommer. Lite likt anime kyssar. 


   
SvaraCitera

Såklart jag kan se alla filmer. Måste bara ha råd med att köpa alla.


   
SvaraCitera

Kollar nästan aldrig på film, men jag kan nog kolla på det mesta kan jag trooo


   
SvaraCitera

kollar enbart på skräck så allt annat är dåliga filmer


   
SvaraCitera
Listus

Nu är j frågan om man kan se alla typer av filmer och det kan jag, dock unviker jag en del.

Jag ser mycket film och följer bio och filmvärlden så är öppen men också hård beroende på hur trailers m.m ser ut.


   
SvaraCitera