Aviseringar
Rensa alla

Kan ni vakna?


Ämnesstartare

Är det svårt eller?
Vill ha sällskap.
Trodde att jag hade jättebråttom idag, men så konsulterade jag min filofax och kom fram till att nähä, jag har flera timmar på mig.
Vad ska göra med min tid?
(kommer vad ni än säger att slöa framför datorn, äta lunch och ta ut katt)
Har sovit jättelite, det känns bra ändå. Fast det tog fyra försök innan jag stavade "bråttom" rätt, så kanske är lite seg ändå.

Vad ska ni göra för viktigt och utvecklande för era själar idag?

Tänkte lägga upp kul bild på mig och Gustav här där vi gömmer oss för kameran, men får nog inte. Så låter bli. Är många saker, men okänslig ang folks privatliv är jag då icke. Så får bli en annan bild.

Image


   
Citera

Tycker av någon anledning att den ersättande gribilden passar in. Mkt söt 😮

Jag vaknade också för tidigt så gick och tog en tvättid, av alla grejer. Det kanske är något du kan överväga? Tvätta tvätt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Tycker av någon anledning att den ersättande gribilden passar in. Mkt söt 😮

Tyckte också!

Miceparade:

Jag vaknade också för tidigt så gick och tog en tvättid, av alla grejer. Det kanske är något du kan överväga? Tvätta tvätt? [shake]

Ja, det kan jag nog göra! Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hei


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hei


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar på att min vän ska ringa mig. Vi ska ses idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas innerligt att hon ringer snart. Skulle ringa när hon var i skolan. Hon borde börja snart. Tycker man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Väntar på att min vän ska ringa mig. Vi ska ses idag.

Så roligt för er. Hälsa från mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar på att bli tillräckligt hungrig för lunch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så roligt för er. Hälsa från mig!

Ah. Det kan jag göra. Funderar på att spela Fable tills hon ringer. Finner det vara ett trevligt spel. Mhm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska göra meningsfulla saker i stil med att stirra förvirrat på min kemibok tills min hjärna orkar ta in information (approx två kopar kaffe från nu), vänta på telefonsamtal, spela flashspel och lyssna på musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vakande tidigt, orkade ej egentligen. Har huvudvärk. Väntar på att 7th heaven ska börja. Kan ej tvätta tvätt, för har redan tvättat allt tvätt i huset, buhuhuh. Vad ska jag göra. Nu ska ringde en kursare [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort ett mycket meningsfullt prov som gick bra. Nu känner jag mig meningsfull.
Ska försöka få till ett mindre meningsfullt möte med min lärare. Men hon har ännu inte svarat på vilken tid vi kan ses. När jag frågade mail nummer två så var svaret fortfarande "på tisdag".
Vet inte om hon missförstår min formulering "Vilken tid ska vi ses?" eller om hon helt enkelt tycker att jag ska infinna mig i skolan hela dagen för att vänta på att hon har tid för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

7th heaven

Har du tänkt på att Eric gråter i nästan varje avsnitt? Precis som Charles Ingalls.


   
SvaraCitera