Aviseringar
Rensa alla

Kan troligen vara farsa, ljug om min ålder och hade sex med 19 åring, och är 96a..


Ämnesstartare

Tja, nu har jag satt mig själv i en efterbliven sitts, började med att jag snackade med en 19 åring tjej på en fest och efter som jag hade en bil där och jag ser ganska mogen ut så trodde hon att jag var 19 år gammal, fast egentligen är jag bara 96a. Vi snackade lite och rökte lite braj och hade sex utan kondom(korkat som fan, men men kåt och ung..).
Allt gick bra glömde dock att ta ut den ur henne innan jag kom. Och nu 3 veckor efter det här har hänt så ringer hon mig och säger att hon inte har fått mens än och egentligen skulle hon fått de för 2 veckor sen.. VAD fan ska jag göra? Hon vill inte göra abort ifall hon har fått barn för hon tycker att det är en "synd" dumma jävla blatte. Jag kan väl inte bli tvungen att betala för ungen för jag är inte myndig än, inte ens straffmyndig, hur tror ni hon tar det när jag berättar min riktiga ålder?


   
Citera
Ämnesstartare

Hur ändrar man texten? Skrev fel på vill inte verka helt efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll dig själv lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars unge. Försök få henne att göra abort ändå och påminn henne om att det vore rätt själviskt av henne att behålla barnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samt testa dig för sjukdomar


   
SvaraCitera

idioti!


   
SvaraCitera

shlm96:

Hur ändrar man texten?

+et i vänstra hörnet.

Resten kan jag inte hjälpa dig med, för det känns som att du är ganska fucked. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shlm96:

dumma jävla blatte

Många "Svenskar" som är dumma på det viset också. Och vad fan gjorde du med en bil?


   
SvaraCitera

shlm96:

rökte lite braj

där ser ni knarka gör en dum i huvudet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal e du???? om ja va du o under 15 o hon behöll barnet så skulle jag hota medo anmäla henne för våldtäkt mot barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vilken gangster du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darwin hade fel [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Darwin hade fel

[love]


   
SvaraCitera

Ägd. Ville bara skriva det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad påhittigt.


   
SvaraCitera