Aviseringar
Rensa alla

Kan två fingrar läka ihop?


Ämnesstartare

Tror inte det går, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

fingrarna läka ihop i varandra?

ska testa med läpparna


   
SvaraCitera

Jo den kan bli så, du kan även kapa fingrarna så att du även kapar en bit av benet i båda fingrarna, då kan du även får benet i fingrarna att växa ihop...


   
SvaraCitera

Tror inte det är möjligt mellan två personer som det nämndes ovanför eftersom det inte handlar bara om att ha samma blodgrupp utan även samma DNA vilket ingen har så det funkar ICKE! [no-no]

Dock tror jag det är fullt möjligt med sig själv. Men som sagt det måste nog hållas blixtstilla för att funka och såren bör vara rätt djupa dessutom. Men man kan ju göra sår och sedan sy ihop ![y].


   
SvaraCitera
sincan

KSENIA:

Har tänkt asmycket på att det skulle vara coolt att låta två personer växa ihop sådär

mengele försökte, det gick sådär.


   
SvaraCitera

Haha gamle Mengele ! Nazisternas mest vrickade personer om någon frågar mig. Hur gick det då [crazy]? hände det något ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle misstänka att eftersom blodet koagulerar att man skulle enbart få en gemensam sårskorpa


   
SvaraCitera
sincan

Crazylegs:

Haha gamle Mengele ! Nazisternas mest vrickade personer om någon frågar mig. Hur gick det då [crazy]? hände det något ?

Ja, infektion => död.


   
SvaraCitera
Hando

Skulle vara grymt jobbigt om det verkligen läkte ihop


   
SvaraCitera

internet:

om man har samma blodgrupp och så, borde det väl gå, eller finns det andra faktorer som gör att kroppen stöter ifrån sig 'andra'?

hmmm, ja, intressant [crazy]
men DNAn lär väll bli lite arg, eller? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

, eller finns det andra faktorer som gör att kroppen stöter ifrån sig 'andra'?

Rh-faktor


   
SvaraCitera

sincan:

Ja, infektion => död.

Hmm... Okej det kanske inte var mitt smartaste statement, Eftersom allt slutade med död eller permanenta skador av något slag.
Han sprutade bläck in i ögonen på små judepojkar för att få dem blåögda [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera