Aviseringar
Rensa alla

Kan UM lindra detta ofantliga lidande som för tillfället hemsöker undertecknad?


Ämnesstartare

Det kliar. På mina armar. Kan ni... lindra... detta?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aloe vera kan allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tönten:

aloe vera kan allt

Har inte tillgång till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hugrmunr:

Har inte tillgång till det

ut och leta kanske växer i skogen !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klia tillbaks[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vrf?

Pga insekter svett smuts under naglar dålig självdisciplin och dylikt HAR VARIT UTE I SKOGEN det kliar OK=! hjälp MIG ANGELIZE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hudkräm i allmänhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hugrmunr:

Pga insekter svett smuts under naglar dålig självdisciplin och dylikt HAR VARIT UTE I SKOGEN det kliar OK=! hjälp MIG ANGELIZE!

Klipp naglarna, duscha och skrubba kroppen, smörj in med någon lotion - pilla inte. [y]

Eller sov!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hudkräm i allmänhet

Funkar hyfsat ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Klipp naglarna, duscha och skrubba kroppen, smörj in med någon lotion - pilla inte. [y]

Har känslig hud tror det är dräfr det blir såhär för egentligen är det väldigt konstigt, men jag ska anävnda lotion och sluta pilla och sova och drömma och vakna och befinna mig i ett tillstånd av icke-klåda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hugrmunr:

Har känslig hud tror det är dräfr det blir såhär för egentligen är det väldigt konstigt, men jag ska anävnda lotion och sluta pilla och sova och drömma och vakna och befinna mig i ett tillstånd av icke-klåda.

vadå känslig hy? är den torr eller vadå? du kanske duschar för ofta eller för sällan. köp en lotion för din hud hth är naturlig billig o särskilt bra för torr hud som du säökert har om det kliar...

skönt o sova genom grejer det är ett bra tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

köp en lotion för din hud hth är naturlig billig o särskilt bra för torr hud som du säökert har om det kliar...

Har decubal funkar: bra. Skapade mest tråden pga: medlidande. Tack för visat medlidande Angelize, du är snäll och vill människor väl, detta märker jag på en gång när jag ser det du skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hugrmunr:

Har decubal funkar: bra. Skapade mest tråden pga: medlidande. Tack för visat medlidande Angelize, du är snäll och vill människor väl, detta märker jag på en gång när jag ser det du skriver.

tack fina ord som värmr nu kan jag dsova med en glad humör mvh angie nighty


   
SvaraCitera