Aviseringar
Rensa alla

Kan vi få en kommentar från UM:s ansvariga..


Knarko:

där är vi 2 =)

Om någon pedofil skulle få för sig att leta efter barn/unga ungdomar här, så har han otur då det inte skulle gå så bra.


   
SvaraCitera

Ingen av dem har någonsin börjat chatta med okända men alla har hört talas om någon kompis som har gjort det

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Om någon pedofil skulle få för sig att leta efter barn/unga ungdomar här, så har han otur då det inte skulle gå så bra.

yes, klassad som troll på direkten =) o sen är inte vi pojkar på denna sidan lika lättlurade som dem på en viss snygg sida [blush]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Om någon pedofil skulle få för sig att leta efter barn/unga ungdomar här, så har han otur då det inte skulle gå så bra.

...nej, det skulle aldrig gå [rolleyes]


   
SvaraCitera

mörknäs:

...nej, det skulle aldrig gå [rolleyes]

mörknas vet det av erfarenhet. [y]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

mörknas vet det av erfarenhet. [y]

nah, har inte försökt. men det skulle onekligen gå!

eller vänta... ge mig åldersspann.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Jag har inte märkt någon med pedofil beteende på ungdomar.se

Robeloto/Otolebor var pedofil. Han raggade visserligen inte, men han var ganska öppen med sin läggning.

Det var på Ungdomsmottagningen.se dock.


   
SvaraCitera

Pedofili är enligt min mening inget fel så länge man lever ut sina lustar genom rollspel med samtyckande vuxna.


   
SvaraCitera

Men lawl.
Vilka töntar som inte vet hur man sköter sig på teh internetz. Jag skulle ALDRIG träffa någon okänd människa sådär. [no-no]

[blush]

Förstår dem inte. Har man bara lite sunt förnuft så klarar man sig ju, det är bara korkade människor som träffar "Har du cam? ;);)"- människor. [tard]
Alla verkar så försiktiga, speciellt föräldrar. Min far lät mig ta hem två totalt okända killar (Daande och Mario) över en helg och höll sig gladeligen hemifrån. Han krävde inte att få träffa dem eller prata med deras föräldrar eller någonting. [tard]


   
SvaraCitera

Muuu:

Förstår dem inte. Har man bara lite sunt förnuft så klarar man sig ju, det är bara korkade människor som träffar "Har du cam? ;);)"- människor.

CAM2CAM?


   
SvaraCitera

Homunculi:

CAM2CAM?

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

tevepro:

kurator

Vafan om folk är självdestruktiva kan de väl gå och gråta för skolkuratorn.

tevepro:

gynekolog

Hur skulle man kunna genomföra en gynekologundersökning online?
Skulle den då typ be en att visa sig i cam för att sedan ställa en diagnos?

De här båda punkterna faller ju av sig själv.


   
SvaraCitera

tevepro:

Ja? det är fortfarande aktuellt.

Nej. Idioten som sagt det där om Ungdomar.se har snackat med UMIT och bett om ursäkt, vill jag minnas.


   
SvaraCitera

Muuu:

Jag skulle ALDRIG träffa någon okänd människa sådär. [no-no]

Det e läskigt sånnt där. Vågar man t.ex komma på en UM-träff eller liknande om man inte känner någon där IRL? [sad]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Vågar man t.ex komma på en UM-träff eller liknande om man inte känner någon där IRL?

Det tror jag allt. Risken att allihop skulle vara kallblodiga brottslingar är ganska liten.


   
SvaraCitera