Aviseringar
Rensa alla

kan vi inte bojkotta det här konstiga jävla ungdomar.se-skitet och göra ett nytt forum som är ett forum istället för ett misslyckat försök att tjäna reklampengar på barns osäkerhet?


Ämnesstartare

vilka är på?

vem orkar fixa random bulletin board-konto?


   
Citera
Ämnesstartare

Vart är reklamen på sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nah, det är inte värt det och funkar aldrig att migrera från ett ställe till ett annat med samma nisch och användarbas. det blir alltid sämre. har sett det många gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ser ingen reklam, finns något som hetter Ad block.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
Vart är reklamen på sidan?

ingen aning, den är säkert gömd

måste ju finnas nånstans, varför skulle de annars göra den här sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för omständligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärrrr pååååå, kan bidra med en vacker header Skål


   
SvaraCitera

bara om vi döper den till supersidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tack gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon får registrera taxonomi.se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska lära mig HTML, java osv, återkommer när forumplattformen är färdigbyggd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
nah, det är inte värt det och funkar aldrig att migrera från ett ställe till ett annat med samma nisch och användarbas. det blir alltid sämre. har sett det många gånger.

du har nog rätt och det finns antagligen några dolda faktorer som lockar en viss användarbas att ackumuleras just här. jag hittar dock ingen tillfredsställande förklaring och vill gärna tro att det går att få ett "renare" forum.

konsekvenserna som jag kan se är antingen att tillförseln av nya medlemmar avtar eller att användarbasen till allt större del kommer att bestå av onormala marginaliserade kufar, eftersom spridningen kommer att ske via de etablerade, långvariga medlemmarnas nätverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

du har nog rätt och det finns antagligen några dolda faktorer som lockar en viss användarbas att ackumuleras just här. jag hittar dock ingen tillfredsställande förklaring och vill gärna tro att det går att få ett "renare" forum.

sannolikt att användarna redan finns här. med en annan nisch skulle man kunna dra folk. utan en sådan kommer det aldrig gå. då kan folk lika gärna stanna här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: ingen aning, den är säkert gömd

måste ju finnas nånstans, varför skulle de annars göra den här sidan?

Hela poängen med reklam försvinner lite smått om besökarna inte kan se den. Men ja de driver knappas sidan ideellt, kanske får de något slags bidrag för att driva sidan.


   
SvaraCitera