Aviseringar
Rensa alla

kan vi inte bojkotta det här konstiga jävla ungdomar.se-skitet och göra ett nytt forum som är ett forum istället för ett misslyckat försök att tjäna reklampengar på barns osäkerhet?


Ämnesstartare

Leijonsparf:
nah, det är inte värt det och funkar aldrig att migrera från ett ställe till ett annat med samma nisch och användarbas. det blir alltid sämre. har sett det många gånger.

Samma här

Det kommer inte bli lyckat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Hela poängen med reklam försvinner lite smått om besökarna inte kan se den.

thatsthejoke.jpg

Timmmmmmmmmm:

Men ja de driver knappas sidan ideellt, kanske får de något slags bidrag för att driva sidan.

tycker inte om det, iaf. tycker allt utom forumet är skitdåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2013-12-05 21.42.21_2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänd på den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

2013-12-05 21.42.21_2.jpg

kukoxo:
Vänd på den..

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
vilka är på?

vem orkar fixa random bulletin board-konto?

jag är helt klart på, vi kan fixa med det imorgon om du vill 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

jag är helt klart på, vi kan fixa med det imorgon om du vill 🙂 

fan va nice

dock bör vi göra en seriös intressekoll med omröstning, det blir svårt pga randoms kommer rösta också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns redan ett utbrytarforum som heter kärlek och respekt som är en avknoppning av um xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla som är här har något skäl, problemet är främst att den stöttning som finns här är mer för barn/ungdomar än vuxna.

jag föredrar detta avslappnade konceptet men en åldersmodifiering krävs

jag hade inte flyttat om webbdesignen inte var förstklassig och sidan lekfull och levande med okufiga avsnitt där man på något sätt kan söka råd som vuxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man är olyhörd och nästan våldtäckksman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

fan va nice

dock bör vi göra en seriös intressekoll med omröstning, det blir svårt pga randoms kommer rösta också

Vi kan organisera oss här! Fixade med lite snabbt, om vi vill så kan vi ordna med en riktig domän ditt senare också. Söt Det kräver att man har ett google konto, jag antar du har det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle hellre fortsätta vara här så kan du vara elak och hänsynslös och inte-tillmötesgående och otrevlig där utan mig.


   
SvaraCitera

finns inte pungdomar kvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:
finns inte pungdomar kvar?

åh hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om någon då faktiskt fixar med en sida så stöder jag den till 200% 

jag är faktiskt som inte många kan tro väldigt bra på programering och calebrering 


   
SvaraCitera