Aviseringar
Rensa alla

kanada i J-VM finalen


Ämnesstartare

Vad tycker ni om Kandas spel i J-VM finalen?
Vad tycker ni om domarna?


   
Citera
Ämnesstartare

ingen som tycker nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla suger.....Mest domarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åt helvete men inte särskilt oväntat. De skulle ha haft åtminstone två matchstraff.


   
SvaraCitera

Dommaren va fullkommligt dum i huvudet, skott i pannan är vad han förtjänar ! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Domaren vann matchen åt Kanada, typ. Visst, Sverige spelade inte lika bra som dom gjort tidigare, men det är nog inte så lätt att göra det om man blir hakad och crosscheckad i ryggen hela tiden. Och så får man höra att Junior VM kommer att vara i Kanada nästa gång igen, nästan skandal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanada spelade riktigt bra, Sverige kom inte upp i samma standard som mot Slovakien och Ryssland.

nazgul:

Mest domarn

Simnudel:

De skulle ha haft åtminstone två matchstraff.

Amazon91:

Dommaren va fullkommligt dum i huvudet

Lightsbane:

Domaren vann matchen åt Kanada

Och det grundar ni på? På-åkningen av Esposito som inte resulterade i utvisning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanada spelade fult och domaren va extremt lam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanada var det bättre laget. Det hjälper dock inte att dom är svinigt osportsliga, vilket är jävligt pinsamt att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Det hjälper dock inte att dom är svinigt osportsliga, vilket är jävligt pinsamt att se.

Det är Kanada. Kommer alltid att vara Kanada. Sen tror jag att du ser det med lite vinklade ögon. Den andra på-åkningen på Markström när han var påväg ut till båset var det enda riktigt osportsliga som Kanada gjorde. Att sen en svensk bet en spelare i Kanada i handen var det nog ingen som såg [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Det är Kanada. Kommer alltid att vara Kanada.

Okej, då är det helt okej. Glömde bort mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Okej, då är det helt okej. Glömde bort mig.

Skippade du att läsa den andra delen av mitt inlägg också? Eller bara ignorerade du den med din vinklade syn på att domaren hjälpte Kanada som dessutom var det ända laget på planen som gjorde osportsliga saker?

Läs ironin i den sista meningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Läs ironin i den sista meningen

Nej, jag läste allt.

Jag har inte sagt att Kanda var det enda laget på planen som betedde sig osportsligt. Jag har heller inte sagt att domaren hjälpte Kanada vinna matchen, så jag vet inte varför du säger det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Jag har inte sagt att Kanda var det enda laget på planen som betedde sig osportsligt.

Varför påstod du att just Kanada var osportsliga då? Du får gärna försöka snacka bort det. Men det funkar inte på mig [smile]

Kan du förklara vad du menar med att Kanada var osportsliga förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Varför påstod du att just Kanada var osportsliga då? Du får gärna försöka snacka bort det. Men det funkar inte på mig [smile]

Kan du förklara vad du menar med att Kanada var osportsliga förresten?

Du tycker alltså inte dom gjorde något osportsligt?


   
SvaraCitera