Aviseringar
Rensa alla

kanada i J-VM finalen


Ämnesstartare

oggelgoggel:

Du tycker alltså inte dom gjorde något osportsligt?

Inte något speciellt uppseendeväckande i matchen igår mer än när DeRovere åkte på Markström när han var på väg ut till båset.

Resten var mer eller mindre saker som händer i alla matcher på elitnivå. Lite psykningar, smånyp etc..

Förklara istället vad DU tyckte var så jäkla:

oggelgoggel:

svinigt osportsligt

som du skrev.. undvik inte min fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

undvik inte min fråga.

Image
Hoppas det stör dig. Är du Raptors lillebrorsa, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Hoppas det stör dig. Är du Raptors lillebrorsa, eller?

Raptor vem? Nej men det är bra att du påstår saker som du uppenbarligen inte har några belägg för. Det var väl antagligen någon som sa till dig att Kanada spelade fult[wink]

typiskt svenskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Nej men det är bra att du påstår saker som du uppenbarligen inte har några belägg för. Det var väl antagligen någon som sa till dig att Kanada spelade fult[wink]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

random neandertalare

Troll[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Troll[zzz]

Jaha, jag trodde du var på riktigt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Och det grundar ni på? På-åkningen av Esposito som inte resulterade i utvisning?

Jag grundar det på att kanada inte nöjde sig med att åka på målvakten, utan även hakade de svenska spelarna under deras poweplay, det är fan inte lätt att spela bra då om någon åker snålskjuts bakom en. Synd att Kanada håller på så här, för de är ju bra nog att ge Sverige en bra match även om de inte spelar fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lightsbane:

utan även hakade de svenska spelarna under deras poweplay

Ja fifan, Kanada var de enda laget som hakade sina motståndare[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Ja fifan, Kanada var de enda laget som hakade sina motståndare[bigsmile]

Det är klart att svenskarna hakade också, men inte lika mycket som kanadensarna gjorde (men du kanske är en sån person som tycker att man ska hakas även om det är emot reglerna).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O publiken, varför bua man åt markström igentligen? De var ju ahn som blev anfallen [surprised]


   
SvaraCitera

isteche:

varför bua man åt markström igentligen?

För att publiken tyckte att han filmade som han faktiskt gjorde på en del på åkningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

O publiken, varför bua man åt markström igentligen? De var ju ahn som blev anfallen [surprised]

Såg du inte när han blev på-åkt av sin egen back? Rena rama Italien-dykningen ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanada har inget annat att vara stolt över, låt dom njuta av sina 15 min of glory


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

avatar

spelar du i OHL? 😀

fan jag tyckte om kanada :p. dom va ju grymma. tufft att dom har en mörkhyad i laget också.
dessutom sa en kompis till mig att 8 av kanadas joniorer inte kunde vara med pga att dom spela i NHL. så kanada krossar oss iaf liksom :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

kanada har inget annat att vara stolt över, låt dom njuta av sina 15 min of glory

kanada är som land likt sverige. väldigt humant å sånt har jag hört. till skillnad från sin granne liksom


   
SvaraCitera