Aviseringar
Rensa alla

Kandi's coola väljarbarometer


Ämnesstartare

Ja, det här då enkelt. Ladda upp en bild på dig, så ska jag bedöma vilket parti du bör rösta på i nästa val, med en väldigt utförlig motivering. Notera att jag har rätt i nittionio procent av fallen, och håller du inte med så är det för att du inte insett det själv än.

Mycket nöje. [cool]

(Mysig ripoff på BTA's datingservice.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

<----


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<----


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<--


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

(Mysig ripoff på BTA's datingservice.)

Som var en rip-off på min datingservice. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

<----

Jag ser helt klart att det döljer sig smygnazistiska värderingar bakom din peruk, men du döljer dem med en ridå av gröna värderingar och en stark kärlek till naturen och vad den har att erbjuda (alkohol, bland annat). Jag ser också att du har en mindre förkärlek till arbetare och människor som har det svårt, och att du behandlar dem som dina jämlikar. Troligen har du flera gånger tänkt tanken att avskaffa demokratin för att folk generellt är idioter, men det är inget du förespråkar.

Klorofyl:

<-

Jag tror att större delen av ditt intresse för politik riktas mot kristdemokraterna och hur mycket du hatar deras politik. Du är klart smygrevoulutionär, men mest av allt bryr du dig inte. Du har många likheter med den grå massan, även om du själv ogärna vill tänka så, för du tycker oftast att politik i sin helhet bara är skit, även om du vill förändra saker, så har du aldrig riktigt tagit steget att försöka. Dumpa attityden, gå med i grön ungdom. Du kommer få en hel del respekt där, medans en del kanske kommer ha live svårt för din personlighet ibland, så kan du åstadkomma en hel del där.

Budolicious:

<----

Jag ser att bortom den vita masken finns en stor förkärlek till jaktfrågor, samt bensinskatten, som du inte vill ska existera. Skulle du rösta på en politiker skulle det vara en som hade samma musiksmak som du. Troligen vet du inte vad du tycker i de flesta frågor, du har väldigt lätt att byta åsikt, om du inte tar till nävarna för att försvara dem. Du har troligen varit kristdemokrat någon gång under ditt liv. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du har troligen varit kristdemokrat någon gång under ditt liv. [y]

HAHhaa[love]


   
SvaraCitera

😀

Nina.bmp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hit me!

kjlghjfj.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]

mona.bmp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag tror att större delen av ditt intresse för politik riktas mot kristdemokraterna och hur mycket du hatar deras politik.

Stämmer rätt så bra det mesta, riktar dock inget speciellt hat mot kristdemokraterna mer än resten av högern.

Grön ungdom är inget för mig, att jag inte organiserar mig beror att; som du säger så är jag så otroligt less och arg på politik öht och det känns som det inte går att åstadkomma något, samt att jag inte hittat en organisation jag känner passar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

😀

91% folkpartist
79% kristdemokrat
71% centerpartist
60% moderat
47% miljöpartist
38% socialdemokrat
8% vänsterpartist

Även om miljöpartiet är ganska svagt, förutspår jag att du kommer bli alltmer grön medans du mognar. Inte till hudfärgen, men när du är 40 lär du rösta grönt. Lika bra att börja nu.
Annars hade du den där klassiska "NEJ!" looken, som präglat folkpartiet och deras utveckling länge nu.

Woodcat:

Hit me!

Jag vet inte om jag vill bedöma dig. Du kommer troligen rösta på det parti som är sämst för dig, för att du vill att det ska gå åt helvete för riksdagspartierna, för att du helt saknar respekt för dem.


   
SvaraCitera