Aviseringar
Rensa alla

kanelbullensdag


Ämnesstartare

d kom fram 2 st på stan me korg m kanelbullar  +1 liten festis, jag tackade jättemkt o de sa det var kanelbullens dag idag och ''trevlig helg!!'' detta var supercharmigt  tycke jag, och  det gjorde min dag o helg.

har ni varit m ngt sånt???!! gulliga händelser


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

De bjöd på kanelbullar på jobb1 idag! Inget speciellt tänker ni säkert men är liksom 2800 anställda, h3h3...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällt tycker jag! Kostar nog lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min hund ser ut som en kanelbulle när hon lägger sig i en kringla (eller kanelbulle då). Brukar därför kalla henne kanelbullen. Och för hon är lika go som en kanelbulle. Hon fick en ny tennisboll idag henns dag i ära. Som hon kommer bita sönder inom 10 min.

har ej ätit kanelbullar trots att ajg blivit bjuden, pga allergi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om det är gift i dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
De bjöd på kanelbullar på jobb1 idag! Inget speciellt tänker ni säkert men är liksom 2800 anställda, h3h3...

va jobbaru me??

Zodd:
tänk om det är gift i dem?

jag hade också den tanken, ingen skulel vara så snäll utan ngn anledning, de måste dölja något

jag avvaktar måendet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: va jobbaru me??

H3h3, vågar'nte Outa, men tänk dig ett av Sveriges i särklass största industriföretag med inriktning på alla möjliga typer av fordon... Cool


   
SvaraCitera
reben

vi fick på jobbet o nu är jag på väg hem o ska baka med lillasyrran =)=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

H3h3, vågar'nte Outa, men tänk dig Sveriges i särklass största industri med inriktning på alla möjliga typer av fordon... Cool

okejj jag förstår! mysigt med så många medarbetare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: okejj jag förstår! mysigt med så många medarbetare

Jao, det är det allt ändå! Möter alla möjliga personligheter varje dag (no shit) så det är sköjj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns inga som såg goda ut förut på ICA (Mmmmmmmmmm) så köpte en vetelängd istället. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw. 

Har tagit en tugga av en kanelbulle idag, tänkte baka egna också men jag är alldeles för trött för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Fanns inga som såg goda ut förut på ICA (Mmmmmmmmmm) så köpte en vetelängd istället. Glad

Phail Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Phail Gråter

Den var jättegod!!! Vanilj och blåbärskräm på, men kanel är ju iofs svårslaget.. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chefen bjöd på kanelbullar, stora var det med. Svullat tre stycken!


   
SvaraCitera