Aviseringar
Rensa alla

Kaninkillar parar sig?


Ämnesstartare

Hej kan det vara så att två stycken kaninhanar parar sig tsm? Är dom typ naturigt homo då?

Jag köpte två kaniner för några månader sen och dom jag köpte dom av hävdade att det var två hanar fast man aldrig kunde vara riktigt säker.

Men nu har dom ju börjat para sig som sagt. Betyder det att det är en tjej och en kille eller att dom bara håller på så för.. nöjet?

Tacksam för svar! [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

kraxos:

Är dom typ naturigt homo då?

vad annars...


   
SvaraCitera

nä de bara låtsas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

REVIR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller bara nöjet.[tired]


   
SvaraCitera

"Vi är innanför galler nu."


   
SvaraCitera

Har du två hanar ihop?! Det är verkligen INTE bra, när hanar blir könsmogna så börjar de slåss, i värsta fall så biter de pungen av varandra.

Är kaninuppfödare så jag vet detta, försök inte ens att argumentera emot.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men ja, det är aslätt att könsbestämma kaniner.

Här kan du se hur man gör: ​ http://www.kanin.ifokus.se/Articles/Read.aspx?MessageId=1de8e7de-d7af-4149-ac87-0e21c​c9d938f&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup


   
SvaraCitera

kannin nr 1:hey mate can i fuck you in the ass

Kanin nr 2: sure!

fattar ni kannin "nr2" xD hahahaha[cute]


   
SvaraCitera

ÅÅååååååååååh, blir irriterad! [mad] VARFÖR I HELVETE LÄSER MAN INTE PÅ OM DJURET INNAN MAN KÖPER!?!??!? Det är typ grundregel nr. 1 att ej ha hanar ihop. [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har du två hanar ihop?! Det är verkligen INTE bra, när hanar blir könsmogna så börjar de slåss, i värsta fall så biter de pungen av varandra.

Är kaninuppfödare så jag vet detta, försök inte ens att argumentera emot.

Jaha ursäkta mig.


   
SvaraCitera

kraxos:

Jaha ursäkta mig.

De är ej mig du ska be om ursäkt till, be om ursäkt till dina stackars djur. Vidriga människa. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

De är ej mig du ska be om ursäkt till, be om ursäkt till dina stackars djur. Vidriga människa.

Jag är ingen vidrig människa. Det funkar hur bra som helst och vi har haft dom i snart ett år nu [smile] men tack för dina uppysningar, ska verkligen be syster min läsa på lite nu!


   
SvaraCitera

kraxos:

Jag är ingen vidrig människa. Det funkar hur bra som helst och vi har haft dom i snart ett år nu [smile] men tack för dina uppysningar, ska verkligen be syster min läsa på lite nu!

Ja, det fungerar ju uppenbarligen hur bra som helst när de juckar på varandra. [smile] kan slå vad om att om ni skulle göra ett fertilitetstest på båda så skulle minst en vara steril, kaninhanar brukar bita av sädesledaren på varandra när de bor ihop. De kan göra det utan att det blir några stora yttre skador.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, det fungerar ju uppenbarligen hur bra som helst när de juckar på varandra.

Jo tills nu alltså. Och eftersom att du är uppfödare eller vad du skrev. Alltså vi vet ju inte säkert om det är två killar eftersom dom vi köpte dom av inte kunde se det. Men är att två hanar håller på att para sig onormalt? Det måste det väll vara. [smile]


   
SvaraCitera

Om det är två killar så är det helt otroligt... korkat av dig att ha dem ihop. De kommer bokstavligen att försöka kastrera varandra samt slåss tills någon ger sig/avlider när de blir könsmogna.
Sära på de genast tills ni vet vad det är för kön. Är det en hona och en hane så bör ni kastrera hanen.

Jag bör tillägga att det är vanligt att kaniner av samma kön sätter på varandra. Min kaninmorsa satte exempelvis på sin lilla tjej en gång för att visa att hon bestämmer.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kraxos:

Men är att två hanar håller på att para sig onormalt? Det måste det väll vara.

Nej inte alls. De dominerar varandra, visar vem som bestämmer.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Geigerzähler:

Men ja, det är aslätt att könsbestämma kaniner.

I agree.


   
SvaraCitera