Aviseringar
Rensa alla

kanske är jag bara porrfilmsskadad...


Ämnesstartare

Har länge funderat på detta:

Hur skulle du egentligen reagera om okänd kille/tjej kom fram och började hångla (m.m.) med dig? han/hon som renoverar ditt vardagsrum eller liknande? spelar ingen roll när var eller hur personen ser ut, hur skulle du seriöst reagera? [smile]

Har hänt några gånger att jag fått sån stark impuls att vilja gå fram och "ta" någon snygg kille som man ser ibland och det ledde till att jag undra hur man faktiskt reagerade om någon gjorde så [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle kissa på mig av chock och rädsla antar jag. [crazy]


   
SvaraCitera

Varför just en snygg kille? mycket snällare att ta en ful ju[sad]


   
SvaraCitera

Skulle nog knuffa bort idioten.


   
SvaraCitera

Om hon var snygg skulle jag hångla tillbaka.


   
SvaraCitera

Jag hade först blivit chockad, sen rädd, sen äcklad och sen skulle jag få panik och låsa in mig på toaletten och hyperventilera och ringa till någon och gråta.
Jag får hatar när främmande människor tar på mig och om de gör så grova sexuella närmanden så hade jag antagligen fått ångest och mått dåligt över det länge och känt mig våldtagen.

Sen så är ju inte min rädsla för främlingar som pratar/tittar/tar på mig så värst rationell [rolleyes]


   
SvaraCitera
ziiesh

Nachac:

Om hon var snygg skulle jag hångla tillbaka.

nice [bigsmile]

wickedgame:

Har hänt några gånger att jag fått sån stark impuls att vilja gå fram och "ta" någon snygg kille som man ser

haha, låter som du ju [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera

ziiesh:

nice [bigsmile]

Varför inte liksom[party]


   
SvaraCitera

wickedgame:

Har hänt några gånger att jag fått sån stark impuls att vilja gå fram och "ta" någon snygg kille som man ser ibland och det ledde till att jag undra hur man faktiskt reagerade om någon gjorde så [wink]

Jag hade tagit bort henne, och frågat varför, sedan sagt att jag inte vill ha aids.


   
SvaraCitera
ziiesh

Nachac:

Varför inte liksom[party]

sant [crazy] fast lite fundersam kanske man skulle bli [rolleyes]


   
SvaraCitera

ziiesh:

sant [crazy] fast lite fundersam kanske man skulle bli [rolleyes]

Ja, man får fråga efteråt:P Och presentera sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

sagt att jag vill ha aids.


   
SvaraCitera
Hando

Hade berott helt på vilket humör man skulle vara på. Skulle jag vara förbannad så antagligen putta bort henne och frågat vad som var hennes problem. Hade jag varit glad så hade jag tyckt det varit skumt men gilla't i stort sett.


   
SvaraCitera

Beror på om det finns nån barriär emellan, tex vallgrav eller skåpbil.
Går runt skåpbilen, ok.


   
SvaraCitera
ziiesh

Nachac:

Ja, man får fråga efteråt:P Och presentera sig.

haha. Man hämtar andan i några minuter för att sen bryta tystnaden med "Hej, jag heter Signe" och räcka fram handen [bigsmile] underbart


   
SvaraCitera