Aviseringar
Rensa alla

kanske är jag bara porrfilmsskadad...


ziiesh:

haha. Man hämtar andan i några minuter för att sen bryta tystnaden med "Hej, jag heter Signe" och räcka fram handen [bigsmile] underbart

Nu hänger du med[party]


   
SvaraCitera

jag har inte en aning om hur jag skulle reagera faktiskt[crazy]


   
SvaraCitera
ziiesh

Nachac:

Nu hänger du med[party]

klart jag gör, jag var aldrig efter? [rolleyes]


   
SvaraCitera

ziiesh:

klart jag gör, jag var aldrig efter? [rolleyes]

Nej, sant. Sa jag det?;P


   
SvaraCitera
ziiesh

Nachac:

Nej, sant. Sa jag det?;P

du antydde det iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera

Om det var en snygg kille: "Åhå, där kom den" och sen hånglat tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fått panik och bitit henne i tungan, eller liknande.. Tror inte min flcikvän hade gillat det lix... (Fast jag hade nog reagerat så flickvän eller inte)


   
SvaraCitera

moran hade suttit bra i sidan fast beror ju på vem det är förståss


   
SvaraCitera

ziiesh:

du antydde det iaf [rolleyes]

Kanske:O


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wickedgame:

Hur skulle du egentligen reagera om okänd kille/tjej kom fram och började hångla (m.m.) med dig? han/hon som renoverar ditt vardagsrum eller liknande? spelar ingen roll när var eller hur personen ser ut, hur skulle du seriöst reagera? [smile]

Såg personen någorlunda bra ut skulle jag bara haka på.


   
SvaraCitera

Haha skulle bara köra på ^^
Nice ju [y] [bigcheers] [rolleyes]


   
SvaraCitera

wickedgame:

Har hänt några gånger att jag fått sån stark impuls att vilja gå fram och "ta" någon snygg kille som man ser ibland och det ledde till att jag undra hur man faktiskt reagerade om någon gjorde så [wink]

Jag har faktiskt varit med om det! Jag var ett offer alltså.

Fast hon snackade med mig först i typ en halv minut. Helt casual samtal, inget så raggigt alls.
Sen bara från ingen stans stoppar hon ner tungan i min hals och jag gillar läget som fan eftersom hon var jävligt snygg:)

Så jag tycker det är awesome!


   
SvaraCitera

wickedgame:

hur skulle du seriöst reagera?

Fy helvete i lådan vad förbannad jag skulle bli. Så gör man inte, det är en principsak att hålla sitt i byxorna när man är där av en helt annan anledning. Oproffessionelt, oförskämt. Att däremot göra det efter att affärerna är slutförda är en helt annan grej... Då får man bara en smäll på käften, men det kan ju hända även den bästa 😀


   
SvaraCitera

Skulle tro att hon var en alkohol- och drogpåverkad prostituerad snusk tant som ville sälja sex. Och sen hade jag sprungit hem och sagt till mamma. [sad]


   
SvaraCitera