Aviseringar
Rensa alla

Kanske han också ?


Han fatta ju inte att du va seriös [surprised][no-no][wink][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supyo:

Han fatta ju inte att du va seriös

nja men hur skulle jag säga då ? [crazy]


   
SvaraCitera

Nä de vet ja inte hahah [crazy]
låtsas va seriös sen om de går dåligt bara börja typ skrattta o säg att du skämta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supyo:

Nä de vet ja inte hahah
låtsas va seriös sen om de går dåligt bara börja typ skrattta o säg att du skämta

haha men det va ju det jag gjorde [smile] liksom det e enlklare att snacka om det än att ha mod o görat [wink]


   
SvaraCitera

hahahah säg att du e kåt eller nåt[wink]


   
SvaraCitera

Fråga samtidigt som du berättar att du är bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supyo:

hahahah säg att du e kåt eller nåt

hahahahaha sen då ? ska jag säga kom hem te mig så kör vi ? [wink] skulle inte det förstöra min hemlighet ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fråga samtidigt som du berättar att du är bi.

mja jag eju inte öppen med min läggning o ifall jag skulle säga det te honom så är chansen stor att han gör jobbet åt mig [blush] men kanske ska göra det vem vet [wink]


   
SvaraCitera

nä gör inte de .... leta upp nån annan såkänge tills du vet om han e[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supyo:

nä gör inte de .... leta upp nån annan såkänge tills du vet om han e

du kanske e frivillig ? [wink]


   
SvaraCitera

Hahah kanske d kanske[wink]


   
SvaraCitera

Matteniosex:

mja jag eju inte öppen med min läggning o ifall jag skulle säga det te honom så är chansen stor att han gör jobbet åt mig men kanske ska göra det vem vet

Ja, vad har du att förlora liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, vad har du att förlora liksom?

jag vet inte faktiskt [shake] tror det e det där med att det blir "jobbigt" att komma ut o folk kanske ser mig på ett annat sätt som dom inte har gjort tidigare [sad] så ärligt talat jag vet varken vad jag har att vinna eller förlora [smile]


   
SvaraCitera

Matteniosex:

jag vet inte faktiskt tror det e det där med att det blir "jobbigt" att komma ut o folk kanske ser mig på ett annat sätt som dom inte har gjort tidigare så ärligt talat jag vet varken vad jag har att vinna eller förlora

Prova. Jag tror verkligen inte att du kommer ångra dig. Dina riktiga vänner kommer inte låta din sexualitet påverka eran relation.


   
SvaraCitera