Aviseringar
Rensa alla

Kanye West?


Smilen
Ämnesstartare

Tycker ni att han är en bra rappare? 

Han är nog en av de bättre rapparna, jag älskar låten All Of The Lights väldigt mycket med rapparen och Champion. Han har endel låtar som jag älskar. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Cobrak

Han är fantastisk som musikalist och bidrar definitivt med kreativitet när det gäller musik och uppträdanden, dock klarar jag inte av hans arroganta attityd och offentliga retorik. Hans kroppsspråk, ordförråd och interpersonella kommunikation dikteras alldeles för mycket av hans ego och stolthet.


   
SvaraCitera

Heter han inte Ye bara nu? Eller var det nåt slags skämt kanske


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Heter han inte Ye bara nu? Eller var det nåt slags skämt kanske

Han har ett album som heter Ye och han heter Ye på Twitter men tror inte han bytt namn till det dock.


   
SvaraCitera

Hej!
Vi är tre gymnasieungdomar som ska skriva en samhällsvetenskaplig rapport om abort i Sa1a2. Era svar kommer sammanställas och sen ska vi diskutera hur ungdomar förhåller sig kring frågan. Klicka på länken nedan och svara på 9 frågor om abort för att hjälpa oss med rapporten. Svaren är självklart helt anonyma!


   
SvaraCitera

Kyle:

Han har ett album som heter Ye och han heter Ye på Twitter men tror inte han bytt namn till det dock.

Hmm tror jag läste det nånstans bara


   
SvaraCitera

Han är en duktig artist för mig. Har han inte hamnat på topplistor i USA med de flesta artister såsom LilPump och andra liknande popstjärnor?


   
SvaraCitera