Aviseringar
Rensa alla

Kaos


Ämnesstartare

maddegbg:

 Säger inte att jag inte förtjänar skit men tycker jag blev lite mer straffad än tex min kompis kille. Kändes som jag fick mer skit och vadå exkompis? Kommer göra allt för att hon ska förlåta mig

dem tar väl det senare. tror inte att man vill säga hejdå till sin pojkvän efter att du varit otrogen mot din och ett as mot henne själv. skyll dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg: Men hon kan inte straffa mig så hårt när vi har varit vänner så länge

Då borde du veta bättre än att göra något sådant så jo, hon kan och hon får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Om jag hånglat med min kompis partner samtidigt som jag är i ett förhållande så skulle jag förvänta mig det eller värre.

Jo, men jag hatar konsekvenser


   
SvaraCitera

maddegbg:

Jo, men jag hatar konsekvenser

Omogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

dem tar väl det senare. tror inte att man vill säga hejdå till sin pojkvän efter att du varit otrogen mot din och ett as mot henne själv. skyll dig själv

Det jag menar är att jag vet att det var fel och jag känner mig som ett svin så då behöver man inte säga att jag är det också. Jag får inte ens tag i min kille för att förklara heller nu. Fick inte ens chansen att berätta det för honom själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Omogen?

Får du tycka pm du vill. Själv skulle jag nog säga att jag är konflikt rädd/feg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Det jag menar är att jag vet att det var fel och jag känner mig som ett svin så då behöver man inte säga att jag är det också. Jag får inte ens tag i min kille för att förklara heller nu. Fick inte ens chansen att berätta det för honom själv

var inte otrogen från första början då. du får ju förvänta dig konsekvenser när du sviker hjärtan. låt andra personer yttra sina känslor och hon kanske inte visste att du visste att du kände dig som ett svin


   
SvaraCitera

ja man måste vara ärlig. Polygami är inte fel, men att dölja det är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

var inte otrogen från första början då. du får ju förvänta dig konsekvenser när du sviker hjärtan. låt andra personer yttra sina känslor och hon kanske inte visste att du visste att du kände dig som ett svin

Skulle helst vilja slippa konsekvenserna. Gjorde riktigt ont och vill bara att min vän ska lita och vilja vara med mig. Men jag vill även få en chans för älskar verkligen min kille. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Då borde du veta bättre än att göra något sådant så jo, hon kan och hon får.

Räckte att hon typ kallade mig för svin. Det svider tillräckligt + att jag förmodligen förlorar min kille. Men jag och min vän har många minnen och är som syskon typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Skulle helst vilja slippa konsekvenserna. Gjorde riktigt ont och vill bara att min vän ska lita och vilja vara med mig. Men jag vill även få en chans för älskar verkligen min kille. 

sorry, men du sabbade det. dem vill inte ha dig längre. bästa är väl att skaffa gemensamma vänner och prata med honom efter ett tag, men rekommenderar det starkt inte


   
SvaraCitera

du vet vad de säger. gråt inte för att det är slut. le för att det skedde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Räckte att hon typ kallade mig för svin. Det svider tillräckligt + att jag förmodligen förlorar min kille. Men jag och min vän har många minnen och är som syskon typ

Och?
Gör du något så korkat så får du ta konsekvenserna vare sig du gillar eller ogillar konsekvenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

sorry, men du sabbade det. dem vill inte ha dig längre. bästa är väl att skaffa gemensamma vänner och prata med honom efter ett tag, men rekommenderar det starkt inte

Man ska aldrig ge upp hoppet! Jag förstår att det kan ta tid. Du kanske har rätt iallafall med min kille att jag inte har någon chans där. Det svider skit mycket isåfall. 

Men som sagt jag och min kompis är som syskon. Hon måste förlåta mig efter ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Man ska aldrig ge upp hoppet! Jag förstår att det kan ta tid. Du kanske har rätt iallafall med min kille att jag inte har någon chans där. Det svider skit mycket isåfall. 

Men som sagt jag och min kompis är som syskon. Hon måste förlåta mig efter ett tag

bruh, jag förlorade min allra bästa vän för att jag mobbade någon på en discordserver.

var glad, din pojkvän lever iallafall så du har inte fått alltför otur


   
SvaraCitera