Aviseringar
Rensa alla

Kaos historier, tack!


Ämnesstartare

Äre någon som har nå rolig historia från unga dagar när allt ba va kaos och spårade totalt? kul å höra när man själv vart me om skoj som har konsekvenser.Party


   
Citera

Jag har inge direkt kaos historier men skulle vara intressant att veta vad du har vart med om! 


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt hur du mena med "kaos", men en gång så va det nån som sprängde en bomb på skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:
Vet inte riktigt hur du mena med "kaos", men en gång så va det nån som sprängde en bomb på skolan.

Haha det lät ju inte så sköjj, men ja tänker lite om du kanske druckit och allt gått snett eller om du ljugit ordentligt och kommit undan med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Jag har inge direkt kaos historier men skulle vara intressant att veta vad du har vart med om! 

Haha, ja kanske får berätta det va


   
SvaraCitera

Har haft rätt så lugnt liv ;P mest kaosiga är väll att blivit dömd för brott mot ordningslagen för att tänt bengal på fotbollsmatch  :')


   
SvaraCitera

SDniklas:
Har haft rätt så lugnt liv ;P mest kaosiga är väll att blivit dömd för brott mot ordningslagen för att tänt bengal på fotbollsmatch  :')

No pyro, No party!


   
SvaraCitera

läjteså:

Haha det lät ju inte så sköjj, men ja tänker lite om du kanske druckit och allt gått snett eller om du ljugit ordentligt och kommit undan med det.

Ha vare med i många slagsmål, alla ha sluta med att jag vann Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

Ha vare med i många slagsmål, alla ha sluta med att jag vann Cool

Hänt mig å


   
SvaraCitera

läjteså:

Hänt mig å

Jasså, vi skicka en bråkstake till sjukhus Cool så kan det gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

Jasså, vi skicka en bråkstake till sjukhus Cool så kan det gå

Jamen präsis, läväll tat lit lugnt


   
SvaraCitera

Alla bra historier jag skulle kunnat nämna var när jag var 18+, antar att jag mer skäms eller inte ser poängen i tidigare grejer längre.


   
SvaraCitera