Aviseringar
Rensa alla

Kapten Säl - mitt nya musikprojekt!


Ämnesstartare

så här ser min första låt ut, håller på att göra klart en hel EP med tema "sälar". Tanken med videon var att det ska kännas som att sälarna kommunicerar genom musiken.

Den här låten är instrumental, men ska ha sång på en eller två låtar på hela EP'n.

Vad tycker ni om min låt? Ge mig gärna tips och kritik så jag blir bättre.


   
Citera
Ämnesstartare

skön låt, grym video all sin enkelhet, trollbunden osv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fina sälar [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäst
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina sälar verkar tjuriga....... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

so much win [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ingenting att förbättra... Endast längden, möjligtvis - ogillar att bra låtar oftast är korta i utsträckningen likt små melodier

älskar hur en av dom fyra bilderna vid 0:36 byter plats lite smått, eller så ser jag fel men det är för tydligt för synfel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

älskar hur en av dom fyra bilderna vid 0:36 byter plats lite smått, eller så ser jag fel men det är för tydligt för synfel!

dom rör på sig, "blinkande sälar" var grundtanken till videon. en idé som kändes enkel och unik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

dom rör på sig

vet det
inte det jag menade...
Den andra sälen (höger till vänster) ser ut att vara placerad på en lägre höjd än dom övriga sälarna, skiljer kanske några mm[crazy]
fast jag har synfel så kan ha fel, men brukar få kommentarer för bra ögonmått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mycket sällsamt med sådana musikaliska genier! Ett lugnt köp när du släpper EP [y]

Oj, missade rubriken på YT [blush] Fail :'<


   
SvaraCitera

lyssnat på den non stop från ca 15.00 idag, tröttnar fan aldrig [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Skönaste morgonen på länge. Att få sitta lite halvvaken och lyssna på den här låten om och om igen tills man vaknar till är fan det bästa jag någonsin har gjort! Tack för att du finns, Kapten Säl! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fint. lycka till. /konstruktiv


   
SvaraCitera