Aviseringar
Rensa alla

Karatefylla, snea..


Ämnesstartare

Klorofyl:

(håll käft om att alkohol är en drog, tack, okej, bra)

Fast det är ju precis det de är, hycklare!
Sen kan man ju snea ut efter man har varit vaken ett par dagar på diverse stimulanter


   
SvaraCitera

aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är coolt med en rejäl jävla karatefylla.
Det är coolt med minnesluckor, det är coolt att spy, det är coolt att supa varje helg.
men däremot är det sjukt ocoolt att röka brass.


   
SvaraCitera

Al Coholic:

Fast det är ju precis det de är, hycklare!
Sen kan man ju snea ut efter man har varit vaken ett par dagar på diverse stimulanter

Ja, jag vet, men ingen orkar lyssna på det djävla gnället för vi vet redan, så käften.


   
SvaraCitera

Snea = när ett rus förvandlas till en mardröm =].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Ja, jag vet, men ingen orkar lyssna på det djävla gnället för vi vet redan, så käften.

so jag tycker om maja (men moste endo hera det av jobbiga ignoranta folk varenda dag nestan ) .visst det er en ''drog'' men en veldigt nice sodan inga minnesluckor , inga depressioner . Get over it . Det har funnits her sen innan ol och vodka fanns po flaska ..

Och shit jag hade karate fylla igor ! .. vakna i mitt hotel dock ! det er jag tacksam for !
Ska totalt sluta dricka och bara sitta och bonga istellet : )


   
SvaraCitera

AzGanja:

so jag tycker om maja (men moste endo hera det av jobbiga ignoranta folk varenda dag nestan ) .visst det er en ''drog'' men en veldigt nice sodan inga minnesluckor , inga depressioner . Get over it . Det har funnits her sen innan ol och vodka fanns po flaska ..

Precis det här jag pratar om, vi vet, vi håller med er, men vi vill inte höra allt tjafs om det, för ni tycker bara om att gnälla på att folk inte låter er knarka ifred, fast vi gör det, så håll käften. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Precis det här jag pratar om, vi vet, vi håller med er, men vi vill inte höra allt tjafs om det, för ni tycker bara om att gnälla på att folk inte låter er knarka ifred, fast vi gör det, så håll käften. [y]

So du tycker jag for roka ifred ner polisen kommer hem och rycker upp ens ytterdorr medans man sitter hemma och kollar po film och roker lite .
Ger dig ett straff register for du er hog (vilket sitter 10 or om jag inte minns fel ) .
Och blir behandlad som skit av dom dessutom.

Spela inte smart ner du inte vet [wink][bigcheers]


   
SvaraCitera
sincan

Snear man av alkohol är man en svag människa och då finns ju chansen att man snear utan berusningsmedel också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Snear man av alkohol är man en svag människa och då finns ju chansen att man snear utan berusningsmedel också.

Hahaha du kan ju inte ha festat mkt .

Klunka en hel flaska vodka helst Saranoff (billig skit sprit )

So ska du se att even en '' over menniska" som dig sjelv kan snea po alkohol . . .


   
SvaraCitera

sincan:

Snear man av alkohol är man en svag människa och då finns ju chansen att man snear utan berusningsmedel också.

sen måste det vara någon cpalkohol, som typ absint


   
SvaraCitera

Finns en lista på olika former av bakfyllor i dassboken, tillexempel:

Kalle Anka bakfylla - när man vaknar med hes röst och inga byxor

Askungen bakfylla - När man vaknar med en sko och kläder i trasor

Snövit fylla - när man vaknar med sju främmande dvärgar i en säng

Och så vidare...


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Ja, jag vet, men ingen orkar lyssna på det djävla gnället för vi vet redan, så käften.

Ja, för det är ju så jävla ansträngande att bara skriva "andra droger".


   
SvaraCitera
sincan

AzGanja:

Hahaha du kan ju inte ha festat mkt .

Vad vet du om det?

AzGanja:

Klunka en hel flaska vodka helst Saranoff (billig skit sprit )

För det låter smart? Finns ingen som helst anledning att göra det, förutom att bevisa något. Dessutom dricker jag inte sån skit.

AzGanja:

So ska du se att even en '' over menniska" som dig sjelv kan snea po alkohol . . .

Lär nog spy och inte snea.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Lär nog spy och inte snea.

hmm tenkte forst skriva vad menar du med snea innan det andra inlegget . tydligen menar du nogot annat

Snea e ju ner man spyr och mor skit. Ngt som er fel helt enkelt .

Vad menar du med snea ?


   
SvaraCitera