Aviseringar
Rensa alla

Karl Marx är tillbaka! [[love]


Comhem:

Så fort det blir en ekonomisk kris så vill alla självklart gå tillbaka till bondesamhället [bigsmile]

Du kanske borde läsa lite av det Marx skrivit, failtard.


   
SvaraCitera

Kommunisterna har uppenbarligen redan glömt att deras största inspirationssamhälle, Sovjet, föll ganska så ordentligt pga deras ideologi. Den planekonomi som kommunisterna vill ha orsakar bevisligen ganska så ordentligt mycket djupare ekonomiska kriser än vad vår fria marknad ens kan ha mardrömmar om att orsaka. Det är tur för ryssarna att den fria marknaden till slut fick gripa in och få rätsida på det havererade landet.


   
SvaraCitera

Comhem:

Kommunisterna har uppenbarligen redan glömt att deras största inspirationssamhälle, Sovjet,

Nu snackar du skit, igen.


   
SvaraCitera

Jag älskar alla de dokumentärer som tar upp den svenska kommuniströrelsens historia. Under kalla kriget tok-bashade man USA och hyllade Sovjet. sedan när Sovjet kollapsade, så blev man tvungen att ta avstånd från sina egna ideal [party]


   
SvaraCitera

Bra att något failtard till mod tog bort mitt inlägg helt utan anledning.


   
SvaraCitera

Vi vinner på sikt!


   
SvaraCitera

Comhem:

Kommunisterna har uppenbarligen redan glömt att deras största inspirationssamhälle, Sovjet, föll ganska så ordentligt pga deras ideologi.

Som om det finns ens den blekaste chans att en kommunistisk revolution idag skulle resultera i ett nytt Stalin-Sovjet...


   
SvaraCitera

woah.


   
SvaraCitera

KarlMarx:

Som om det finns ens den blekaste chans att en kommunistisk revolution idag skulle resultera i ett nytt Stalin-Sovjet...

Ja, den risken är självklart överhängande [confused]


   
SvaraCitera

Och jag grinar blod över att folk tror att kommunism är en lösning på ekonomiska problem. Och angående kapitalism vs kommunism, hellre kriser ibland än konstant kris...


   
SvaraCitera

jag som trodde att du menade användaren

aristoteles:

http://ungdomar.se/rulez.php


   
SvaraCitera

KarlMarx:

Vi vinner på sikt!

Så om mer folk läser t.ex. Mein Kampf betyder det att nazismen börjar bli större?
[confused]


   
SvaraCitera

Kacki:

aristoteles: http://ungdomar.se/rulez.php

Men snälla.[rolleyes]


   
SvaraCitera

passaro:

Men snälla.[rolleyes]

Får inte jag vara oseriös ibland? Igår så klagade du![bigsmile]


   
SvaraCitera

Kacki:

Får inte jag vara oseriös ibland? Igår så klagade du![bigsmile]

Klart du får. Lite löjlig bara, posta i hårdvaru/whatever-tyråden om du vill ha hjälp med datorn.[wink]


   
SvaraCitera