Aviseringar
Rensa alla

karlstadbor får mat ikväll!


Ämnesstartare

ikväll så bjudes det på veganska grillspett och tyska kampsånger. kan du närvara på norrstrand inom en timme, hör av dig snarast! jag och fröken mediakatt är sjukt skill på matlagning.

ah, och just det, känner någon mod för att radera tråden pga kontaktannons så är detta ett inkorrekt antagande, men ska den låsas så gör det om ett par timmar eller så när den inte är aktuell längre.

obligatorisk bild på goebbels:

Image


   
Citera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

[sad]

hah! hagforsbo. det du skulle bjudits på skulle vara tzayspett med random grönsaker, sallad och vid intresse (visserligen ickevegansk, hann inte göra egen) potatissallad, till fröken mediakatts stora förtret. hon gillar inte potatissallad. eh, och så finnes bröd och annat halvfestligt också, såklart.

hon insisterar på att bjuda dig på mat någon gång, så rapportera tider du är tillgänglig från och med nästnästa vecka (kommer nog vara i berlin kommande vecka).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

hah! hagforsbo. det du skulle bjudits på skulle vara tzayspett med random grönsaker, sallad och vid intresse (visserligen ickevegansk, hann inte göra egen) potatissallad, till fröken mediakatts stora förtret. hon gillar inte potatissallad. eh, och så finnes bröd och annat halvfestligt också, såklart

[sad]

mörknäs:

hon insisterar på att bjuda dig på mat någon gång

[smile]

mörknäs:

så rapportera tider du är tillgänglig från och med nästnästa vecka (kommer nog vara i berlin kommande vecka).

Jag gillar din order.

Det är inte särskilt troligt att jag kommer ha någonting vettigare för mig än att bjudas på mat av er inom den närmsta månaden eller så. Det är ju faktiskt rätt vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Jag gillar din order.

order är det enda sättet att handskas med pöbeln, så det uppskattas!

Oväntad:

Det är inte särskilt troligt att jag kommer ha någonting vettigare för mig än att bjudas på mat av er inom den närmsta månaden eller så. Det är ju faktiskt rätt vettigt.

utmärkt, då hör vi av oss när bakfyllan lagt sig efter berlinresa, om den nu blir av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och just det, sista chansen om någon karlstadbo känner för mat! eventuellt så blir det twin peaks också, det känns rimligt just nu iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attans att man inte bor i Karlstad då. Lite gratismat skadar inte så ofta.


   
SvaraCitera

Gör det någon dag när jag kan och jag kommer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Attans att man inte bor i Karlstad då. Lite gratismat skadar inte så ofta.

nej, gratismat är festligt! det här är väl en av de mindre pretto potentiella middagsbjudningar vi inbjuder till, vanligen så brukar det vara minst trerätters.

GHurt:

Gör det någon dag när jag kan och jag kommer!

nu eller aldrig, anpassa dig efter situationen, pack [no-no]


   
SvaraCitera

Om ni kommer till Stockholm så kan jag bjuda på glass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd att man inte bor där då [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

n

mörknäs:

illspett

mörknäs:

er

Nyreggad, så du får inga mer svar från mig ikväll. [mad]


   
SvaraCitera

Hmmm!
Hade jag inte varit mätt hade jag kunnat svänga förbi. [sad]


   
SvaraCitera

mörknäs:

nu eller aldrig, anpassa dig efter situationen, pack [no-no]

Bah! Ni får lära er att ha rätt tider.


   
SvaraCitera