Aviseringar
Rensa alla

Kartellen: Så sabbade högern mitt liv


Ämnesstartare

Spartakus:

Varför skulle en kriminell invandrare ha mindre talan än någon annan?

Säger inte det sig själv? Invandrare, kriminell, kommunist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Enligt Bertolt Brecht och jag ser inte varför hans ord skulle väga mindre tungt än Sveriges Rikas Lags ord.

Eftersom att hans ord inte finns med i lagboken och är således inte något folk måste rätta sig efter?


   
SvaraCitera

Vilka dåliga beslut har alliansen fattat?

Vilka bra beslut fattar de rödgröna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror han överskattar möjligheten till större förändringar men visst har han en del poänger, kartellen är lite mysiga ibland. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt bra skrivet, många poänger. Inte för att jag tror de rödgröna är några frälsare, men det finns ett bra citat som säger att "ett år med borgarna är som fyra år med sossarna" och det har sina poänger. Alliansens pisk-politik tjänar bara överklassens intressen.

stentuff:

Sen när har en kriminell invandrare någon som helst talan?

Sen när har ett nazitroll som dig någon som helst talan?

ElinMLarsson:

Vilka dåliga beslut har alliansen fattat?

Har du läst texten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv en blogg istället? Vad ska diskuteras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, då kör vi

Spartakus:

tyvärr har våra utsatta områden blivit ännu värre med åren

Källa på detta?

Spartakus:

Men sen fick CIA för sig att införa en påtvingad högerpolitik

Relevans? Var ligger hans ethos här, menar han på att det CIA kallar högerpolitik är den samma som alliansen strävar efter?

Spartakus:

Och väl där fick man smaka på den svenska främlingsfientligheten.

Igen, relevans? Förutom att göra det här till en snyfthistoria, så vad har det att göra med alliansens politik?

Spartakus:

FÖR ATT PÅ HELGERNA DRACK DOM SOM VIKINGAR.

Relevans?

Spartakus:

hon fick bli borgarfamiljens lilla ”Juanita” från Mexico. Som i amerikanska filmer.

Detta skedde under socialdemokraternas styre, så vad har det med högerpolitik att göra?

Spartakus:

Levde ”gatuliv”, gangsters och players blev mina förebilder,

Samma här, vad har det med alliansen att göra? Det var inte de som styrde vår invandrings- och integrationspolitik under denna perioden.

Spartakus:

Mellanbrodern fick en haschpsykos och utvecklade schizofreni, han har inte återhämtat sig än idag

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]

Spartakus:

Jag svarade med ett fyra sidor långt brev som handlade om varför han INTE ska bli polis, det visade sig att han drev med mig hehe.

Är det något positivt att vara rädd för polismyndigheten? Det kanske beror på att han är brottsling? Förstår hur som helst inte hur detta ska tolkas förutom att han ej gillar polisen eftersom att de förhindrar de brott han tänker eller har begått

Spartakus:

Det innebär att den positiva inverkan som duktiga elever kan ha på svagare elever förloras.

Samt att den negativa inverkan svagare elever kan ha på duktiga elever förloras, något som dock inte stämmer då jag själv varit en "väldigt duktig" elev, gått på friskola och blivit negativt påverkad av min klass som var retards. Så vad har det med friskola att göra?

Spartakus:

Dom senaste fyra åren har det ploppat upp gäng efter gäng i Sverige, undrar varför va?

Statistik?

Spartakus:

konservativa neandertalarmetoder

Spartakus:

Nya lagar, förbud eller kontroller ger bara en falsk trygghet

Vad är konservativt med nya lagar?

Spartakus:

Rösta på dom rödgröna, det är det enda rätta dessa dagar.

Inte övertygad då inga rimliga resonemang har getts, sorry. Precis som hans lillebror så har jag en kriminell bror och ser honom som en produkt av vänster-politik där det är jävligt enkelt att komma undan med saker som kan förstöra ens liv, samtidigt som de helt ignorerat utsatta förorter och småstäder.

Jag är uppvuxen i bland annat Åstorp och i ett ghetto i Helsingborg och jag kan säga att så som socialdemokraterna styrde det så är det svårt att se hur alliansen skulle göra saken värre. Det är bättre att göra något än att göra ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Skriv en blogg istället? Vad ska diskuteras?

Texten kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite eget ansvar får man ju ta också. Knappast högerpolitikens fel om man faller för grupptryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Texten kanske?

Det finns inte en enda frågeställning i texten? Den här tråden bör förpassas till klotter eller länkar. Precis som alla andra där det bara klistras in en text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det finns inte en enda frågeställning i texten?

Om du läser tråden ser du att texten håller på att diskuteras. Är ej intresserad av att diskutera med dig då jag anser att du är forumet drygaste användare efter Asha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra text.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Om du läser tråden ser du att texten håller på att diskuteras. Är ej intresserad av att diskutera med dig då jag anser att du är forumet drygaste användare efter Asha.

Förstår att det är lätt att anse en person som dryg när du inte kan besvara minsta lilla kritik mot det du skriver. Din jämförelse mellan FP och SD är fortfarande lika skrattretande. Jag trodde att du var hyffsat kunnig vad gäller politik och kunde urskilja syften och motiv.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

bOrT mEd AlLiAnSeN!!!111

fuck aina brushan snittar alla snuthoror ja svär på gyd mannen

Skulle också vara lack om det var min röv man klöv på kåken. Ledsen, señor Loser, men ingen bryr sig om dig. Du valde att bli kriminell. Njut av din misär som du själv och ingen annan är ansvarig för, din jävla sopa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Du valde att bli kriminell. Njut av din misär som du själv och ingen annan är ansvarig för, din jävla sopa.

Nu är det sällan som man väljer, av fri vilja, att bli kriminell. [zzz]


   
SvaraCitera